AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Hei! Jeg har kinnskjegg! Og lurte derfor på om det var mulig å bruke kroppsvoks i ansiktet. Da det ikke funker med vanlig ansiktsvoks? Har du noen tips til hvordan jeg burde gjøre det ? Har brukt ansiktsvoks og klipt hårene kortere, men det fester seg bare i hårene. Hvis ikke har dere noen andre tips? Ikke bleking, eller laserbehandling.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er mørk og plaget av hårvekst. Jeg vokser ansiktet annenhver uke. Bruker veet voks til kroppen. Klipper opp i passende strips. Funker supert Jeg bruker serviettene med olje først, og så tar jeg litt desinfiserende på en bomullsdott, og går igjennom hele ansiktet som en avslutning.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Dumt spørsmål kanskje, men hva mener du med desinfiserende? Rens, eller desinfikasjonsmiddel Og klipper du håret noe først ? Setter stor pris på svaret! Tusen hjertelig, er også mørk så plages med dette :s Og veet's ansiktsvoks var helt forferdelig! - TS
Wonders Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 bruk trå i stedet, gratis. Dette gjør jeg hver gang jeg er i utlandet, og etter mange år er det ennå ikke blitt noe tykkere eller mere hår enn når jeg startet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Desinfiserende som pyrisept. Jeg bruker det fordi jeg blir litt plaget med kviser i ettertid. Men bruker jeg desinfiserende får jeg ikke kviser. Jeg har også brukt tråd. Men syns det var vanskelig å bruke det på meg selv, og den som gjorde det på meg er ikke tilgjengelig lenger.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Desinfiserende som pyrisept. Jeg bruker det fordi jeg blir litt plaget med kviser i ettertid. Men bruker jeg desinfiserende får jeg ikke kviser. Jeg har også brukt tråd. Men syns det var vanskelig å bruke det på meg selv, og den som gjorde det på meg er ikke tilgjengelig lenger. Bruker ikke å klippe noe først. Jeg vokser annenhver uke, så håret rekker ikke bli så langt.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Jeg er mørk og plaget av hårvekst. Jeg vokser ansiktet annenhver uke. Bruker veet voks til kroppen. Klipper opp i passende strips. Funker supert Jeg bruker serviettene med olje først, og så tar jeg litt desinfiserende på en bomullsdott, og går igjennom hele ansiktet som en avslutning. Du er klar over at oljeserviettene er for å fjerne rester etter voksen? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå