Gå til innhold

Legge ut statistik over karakterer (universitetet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har tatt fag på universitetet. Legges det alltid ut statistikk over karakterene til alle som tok eksamen (studentweb)? Vi har ventet i en måned nå, ikke lagt ut noe enda. Vi er veldig nysgjerrige ettersom svært mange var misfornøyd med karakterene sine.. Har fått inntrykk av at det er noe som gjøres etter hver eneste eksamen.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter fire års studier i Norge har jeg erfart at enten legger de det ut samtidig som karakterene, eller ikke i det hele tatt. Det er ikke noe som kommer en måned etter at folk har fått karakterer, det kan jeg nesten garantere at ikke skjer.

Skrevet

Hos oss (UMB) har det plutselig skjedd at statistikken for alle fagene var borte, for så å komme tilbake. I et par fag fikk vi ikke statistikk før et år eller noe sånt etter sensuren, men vi fikk tilslutt... Uansett kan det hende du kan høre med studieadministrasjonen eller SIT? Karaktersnitt o.l pleier såvidt jeg vet også å være synlig i emneevalueringene når de publiseres.

Skrevet

Jeg har opplevd både at de kommer rett etter karakteren og at de ikke kommer før etter et helt semester.

Skrevet

Alltid opplevd at de kommer i det karakterene legges ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...