Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Mhmh. Så nå har jeg klart å komme fram til kontoret, har en to-do liste som har ikke mindre enn 9 ting skrevet ned, og noen av de er passe tidskrevende. Jeg skal reise bort om 2 dager og har fulle dager med møter og alt annet de kommende dagene. Og så burde jeg gjøre alt det der. Og hva gjør jeg, jeg sitter på SnikkSnakk og leser blondinervitser! *har uutholdelig behov for et eller en spark i rumpa*
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 hææ? Det var nesten ikke spark, trodde noen bare klådde på baksiden!
Gjest Madelene1 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Mhmh. Så nå har jeg klart å komme fram til kontoret, har en to-do liste som har ikke mindre enn 9 ting skrevet ned, og noen av de er passe tidskrevende. Jeg skal reise bort om 2 dager og har fulle dager med møter og alt annet de kommende dagene. Og så burde jeg gjøre alt det der. Og hva gjør jeg, jeg sitter på SnikkSnakk og leser blondinervitser! *har uutholdelig behov for et eller en spark i rumpa* Blondine vitsene!! woopwoop!
Gjest Consensio Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Er det nå man skal legge ut masse linker til morsomme youtube-klipp og bilder fra typ artige.no ?
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 NEIIIII!!!! Det er nå man skal legge ut BARE kjempekjedelige ting! De kjedeligste! Så jeg tenker at hele KG er helt håpløs og plutselig synes at å rette oppgaver og lage presentasjoner er mye mer spennende.
Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Jeg håper du ikke har StumbleUpon installert Bond
Gjest Survival Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Siden du har så ufattelig mye å gjøre akkurat nå, vil jeg bare tipse deg om ei bra nettside: The best of youtube Samling med de beste filmene fra youtube. Godt tidsfordriv. God reise!
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 FYI: Dette var ikke forbaskendes reverse psychology altså! Men.. Jepp dette så jeg nå og det tok meg en liten stund før jeg skjønte hva det egentlig stod..
Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 FYI: Dette var ikke forbaskendes reverse psychology altså! ... Ok da! *sparke* *sparke en gang til for sikkerhetsskyld*
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 Da tar jeg rennefart og sparker med mitt høyre bein, som om Bond var en førsteklasses fotball - POFF!
Gjest Tirkes Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Sånne dager når man ikke kommer i gang er umorsomme. Mitt triks når jeg står fast er å dressere megselv. Jeg tenker på hva jeg vil gjøre og hva jeg må gjøre. Så gjør jeg en ting som må gjøres før jeg får lov til noe jeg har lyst til. Sitt, flink bisk. Spis en godbit.
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 whoah. Så jeg har fått hele 3 ting stryket fra listen. MEN - jeg har også fått to andre ting som egentlig ikke var i listen.. det er DET som er problemet med slike lister - de blir jo aldri mindre siden man hele tiden må legge noe til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå