AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Argh - hadde en dårlig opplevelse igjen i år kveld med at strømpebuksa raknet i det jeg så vidt var borti en bordkant. FIkk heldigvis kjøpt en ny på en deli da luca, men er så lei av at de ikke toler noen ting. Noen som vet om merker/typer som holder litt bedre enn andre? Den jeg hadde på i går tror jeg kom fra HM.
Pialill Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har hørt at de varer lengre om du vasker dem før bruk, men skal ikke garantere noe da... Prøvd de fra strømpebutikkene?
JollyJolly Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har prøvd dyre fra strømpebutikken, og de rakner like fort som de billige. Sukk, jeg bruker sikkert 10 000 i året på strømper M&S har sånne raknefrie strømpebukser, da blir det bare hull uten å rakne, men kvaliteten suger like mye.
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jeg synes pierre robert har de beste tynne strømpebuksene, de tåler virkelig mye. 1
Lipstick Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Wolford er best Pierre Robert er også bra, som Tbag sier.
Gjest loler Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 De hold-in strømpebuksene fra kiwi er faktisk ganske bra... men ikke beste. har klart å revna uendelige mange strømpebukser... heh
Olive Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Det hjelper ikke bytte merke om du kjøper dem i samme tetthet.. Jeg var også en "rakner" tidligere, men det hjalp når jeg kjøpte strømper med høyere denier. Nå kjøper jeg minst 40d, og da rakner de aldri. Matbutikkstrømper hadde jeg styrt unna uansett.
JollyJolly Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Det hjelper ikke bytte merke om du kjøper dem i samme tetthet.. Jeg var også en "rakner" tidligere, men det hjalp når jeg kjøpte strømper med høyere denier. Nå kjøper jeg minst 40d, og da rakner de aldri. Matbutikkstrømper hadde jeg styrt unna uansett. Enig i det - men jeg synes ikke alltid det passer med 40d, da får man liksom litt sånne dukkebein, om du skjønner hva jeg mener?
Olive Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Enig i det - men jeg synes ikke alltid det passer med 40d, da får man liksom litt sånne dukkebein, om du skjønner hva jeg mener? Skjønner hva du mener, men jeg har funnet en fra Dim som faktisk ikke er så ille
Gjest Tekola Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har en strømpebukse fra Pierre Robert som har overlevd tre eller fire vakter på jobb! Andre jeg har prøvd har raknet nesten før jeg kom meg til jobben en gang. Men mulig det er 40D, ja. 20D har jeg bare gitt opp.
Gjest Solsmil Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 jeg har inntrykk av at det ikke har noe å si hviket merke det er, så lenge det er samme antall den. jeg bruker ofte minst 50-60den for å unngå at det rakner. ofte ser det bedre ut om det er tynnere, men det hjelper jo ikke om halve strømpebuksa mangler før halve kvelden er omme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå