AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Del Skrevet 5. februar 2012 Når dere er på buss, tog ol. og det er såpass mange på at man må sette seg rett ved siden av noen.. Setter dere dere da ved siden av den veldig pene(ste)gutten/jenta? Eller unngår dere å sette dere ved veldig pene mennesker? ...Bevisst eller ubevisst Jeg merker at jeg synes det er litt kleint å sette meg ved siden av de gutta som jeg synes er heite, tenker at de selvfølgelig merker at jeg er tiltrukket av dem og at det er derfor jeg setter meg ved siden av dem.. Teit? Ja! Merker at jeg unngår å sitte ved siden av pene jenter også, av en eller annen grunn.. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 5. februar 2012 #2 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg setter meg hvor det er ledig, og så langt fra døra(og kulden) som mulig. Bryr meg fint lite om hvordan vedkommende ser ut, for jeg holder uansett på med en eller annen duppedins hver gang jeg er i farta likegyldighe for the win! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 5. februar 2012 #3 Del Skrevet 5. februar 2012 Setter meg der det er ledig, jeg. Pleier som regel ikke så se om jeg sitter ved siden av en mann eller en kvinne. Når jeg går alene er jeg som regel i helt egne tanker. Kunne sikkert satt meg ved siden av en venninne/kompis uten å merke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Del Skrevet 5. februar 2012 Setter meg ikke ved siden av folk som er frastøtende. Det være seg at de er uteliggere, rusmisbrukere, romanifolk, veldig overvektige, eller annet. Bortsett fra det setter jeg meg der det er ledig, uavhengig av om personen er direkte lekker eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. februar 2012 #5 Del Skrevet 5. februar 2012 Hmm.. jeg har egentlig ikke noen særlige kriterier for hvem jeg setter meg og ikke setter meg ved. Ikke bevisst i hvertfall Bortsett fra hvis jeg merker noen lukter veldig vondt, da vil jeg helst sitte så langt vekk som mulig selvfølgelig. Har i det siste fått for meg at det virker som folk ikke vil sitte ved siden av meg :/ Tror ikke jeg lukter vondt eller noe, haha. Men det kan godt hende det er noe jeg innbiller meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 5. februar 2012 #6 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg pleier å sette meg ved den som ser mest normal ut:p Gjerne damer i 30-40årene.. Prøver å unngå "ekle" folk og veldig pene folk, veit ikke hvorfor men det har bare blitt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er en "veldig pen" jente, og jeg har lagt merke til at setet ved siden av mitt ofte er blant de siste som blir fylt opp.. Har lurt på om jeg lukter vondt eller noe :| og det setter seg så og si aldri noen på min alder ved siden av meg, spesielt gutter... Håper ikke jeg lukter vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 5. februar 2012 #8 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg pleier å sette meg ved den som ser mest normal ut:p Gjerne damer i 30-40årene.. Prøver å unngå "ekle" folk og veldig pene folk, veit ikke hvorfor men det har bare blitt sånn. Samme her! Unngår de som er ekstremt pene, og de som ser ekle ut eller lukter ekkelt. Damer i 40-årene er som regel ganske trygge å sitte ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #9 Del Skrevet 5. februar 2012 setter meg der det er ledig jeg. helst ved siden av folk som ser normale ut. har merket at om bussen er ganske full så er setet ved siden av mitt nesten alltid det siste som blir tatt. tror jeg kan se ganske skummel ut når jeg sitter der i mine egne tanker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. februar 2012 #10 Del Skrevet 5. februar 2012 Så langt det lar seg gjøre vil jeg helst ikke ha noen ved siden av meg i det hele tatt. Jeg liker ikke å ha fremmede mennesker inntil meg. Når jeg må reise kollektivt liker jeg å reise på tider med lite trafikk. Jeg er heldigvis ikke avhengig av å reise kollektivt til daglig. Bortsett fra dette er det ikke så nøye hvem jeg sitter sammen med så lenge personen oppfører seg greit og ikke er synlig ruset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
violet92 Skrevet 5. februar 2012 #11 Del Skrevet 5. februar 2012 Setter meg der det er plass, men ser jeg en flott mann setter jeg meg gjerne ved siden av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. februar 2012 #12 Del Skrevet 5. februar 2012 Når dere er på buss, tog ol. og det er såpass mange på at man må sette seg rett ved siden av noen.. Setter dere dere da ved siden av den veldig pene(ste)gutten/jenta? Eller unngår dere å sette dere ved veldig pene mennesker? ...Bevisst eller ubevisst Jeg merker at jeg synes det er litt kleint å sette meg ved siden av de gutta som jeg synes er heite, tenker at de selvfølgelig merker at jeg er tiltrukket av dem og at det er derfor jeg setter meg ved siden av dem.. Teit? Ja! Merker at jeg unngår å sitte ved siden av pene jenter også, av en eller annen grunn.. Hmm.. Jeg tror nok jeg prøver å unngå det. Tror jeg. Er ikke helt sikker. Har ikke tenkt å mye på det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. februar 2012 #13 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg pleier å sette meg ved den som ser mest normal ut:p Gjerne damer i 30-40årene.. Prøver å unngå "ekle" folk og veldig pene folk, veit ikke hvorfor men det har bare blitt sånn. Aha derfor jeg aldri får sitte alene på bussen Jeg setter meg ved siden av de som tar minst plass jeg Folk med masse bagger og poser eller generelt store folk, setter jeg meg ikke ved siden av. Ikke fordi jeg har noe i mot det. Jeg har bare noe imot alt for mye nærkontakt med fremmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. februar 2012 #14 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg setter meg ved siden av folk som ser (tilsynelatende) trygge og stabile ut. Gjerne kvinner i førtiårene. Unngår å sette meg ved siden av unge gutter og tydelig berusede/psykotiske mennesker. Utseende spiller ingen rolle. Men sitter jeg på tog blir jeg veldig gornøyd hvis jeg finner et sete som både er ved siden av en trygg person, OG har utsikt til kjekkasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 5. februar 2012 #15 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg kan fin sette meg med pene mennesker hvis jeg føler jeg ser bra ut selv (kommer mye ann på dagsformen og hva jeg har på meg osv). Damer i 30 - 40 års alderen pleier alltid å være trygge å sitte ved siden av, pleier alltid ¨velge¨ damer å sette meg ved siden av enn menn generelt da. De jeg unngår er de som er ekle (ustelte, lukter vondt), narkiser, fjortisser (det er ekstremt ubehagelig å sette seg ned med en fjortissgjeng hvis det er den eneste ledige plassen) og folk som generelt ser sure ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #16 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er en "veldig pen" jente, og jeg har lagt merke til at setet ved siden av mitt ofte er blant de siste som blir fylt opp.. Har lurt på om jeg lukter vondt eller noe :| og det setter seg så og si aldri noen på min alder ved siden av meg, spesielt gutter... Håper ikke jeg lukter vondt!! Det er sikkert fordi du er en av de pene som ingen tør å sette seg ved side av. Jeg tør aldri å sette meg ved siden av de som ser veldig pene eller fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 5. februar 2012 #17 Del Skrevet 5. februar 2012 Setter meg ikke ved siden av type uteliggere eller folk som er skitne eller stinkende. Utover det bryr jeg meg virkelig ikke. Prøver å unngå fjortiser, særlig hvis de er flere i følge. Mye lyd, parfyme og hvine-lyder, uff. Og jeg som ofte tar bussen etter å ha vært i stallen er vant til å ha setet for meg selv, så jeg bekrefter min egen teori om at folk unngår de som stinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #18 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg setter meg ved slanke mennesker som ser renslige ut. Det er det eneste jeg tenker på. Unngår gutter som sitter bredt med bena, og gjerne folk som harker/snyter seg og seff narkiser ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. februar 2012 #19 Del Skrevet 5. februar 2012 Med mindre det er et helt ledig sete så setter jeg meg ikke med mindre det er en lang tur, siden jeg er feit og folk ikke har lyst til å sitte ved siden av feite folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 5. februar 2012 #20 Del Skrevet 5. februar 2012 Dersom det er ledig ved siden av en kjekk gutt, sitter jeg meg ved siden av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå