Gå til innhold

Hvis du hadde hatt en vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du hadde hatt en penis-tråden var full av innlegg som svarte på spørsmålet og denne er full av fordommer mot kvinner og mannsjåvinistisk dritt...

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kvinner aner ikke hvor heldige dere er! Det er mye lettere for dere å finne på ting til "hva hvis du hadde en penis for en dag" enn det er for oss menn å finne på ting til "hva hvis du hadde en vagina for en dag"...

Skrevet

Hadde jeg våkna en dag, og hatt vagina, hadde jeg blitt skikkelig deprimert. Hadde nok funnet en klump papir eller noe, som jeg kunne putte i boksern, for at det ikke skulle bli klissete der.

• Liker 2
Skrevet

Ingen menn om ville utforsket kvinnekroppen og funnet ut hvordan det føles for en kvinne?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville eksperimentert seksuelt. Kjent hvordan en kvinnelig orgasme føles.

• Liker 1
Skrevet

Ingen menn om ville utforsket kvinnekroppen og funnet ut hvordan det føles for en kvinne?

Jeg er ganske sikker på at alle sånne sexgreier er bedre for jenter, så jeg har ikke noe lyst til å oppleve en kvinneorgasme, for så å gå tilbake til den fættige manneorgasmen min... Nei nei... Her hadde det blitt skam, og en klut i boksern.

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ikke vært kult å kunne se og tenke hemningsløst på hva dere ville uten at det syntes? Flørte og griseprate vilt med noen offentlig uten å være redd for stå i buksa? Se på ei ung og lettkledt jente på trikken uten å være redd for om det syns i buksa? :lur:

Skrevet

Hadde det ikke vært kult å kunne se og tenke hemningsløst på hva dere ville uten at det syntes? Flørte og griseprate vilt med noen offentlig uten å være redd for stå i buksa? Se på ei ung og lettkledt jente på trikken uten å være redd for om det syns i buksa? :lur:

Nei. Hele poenget med å gni seg inn til en ukjent kvinne på trikken blir jo borte...

Skrevet

Nei. Hele poenget med å gni seg inn til en ukjent kvinne på trikken blir jo borte...

Enig med dette, også vil jeg slenge med at det ikke er vanskelig å flørte og griseprate uten å bli sprengkåt.

Skrevet

En til? Jeg ville sakset med meg selv! :D

• Liker 1
Skrevet

En til? Jeg ville sakset med meg selv! :D

Husk å sende mms!! :nigo:

Skrevet

Hvorfor det? Er jo nesten ingen kvinner selv som gidder å utforske sin egen vagina. *fordømrade uvitenhet som sin egen anatomi*

-Domino

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville vært truseløs under kort skjørt og beveget meg såpass nonsjalant at alle som ville se, fikk interessante innsyn til fitta mi.

Skrevet

Jeg ville utvilsomt satt av mange timer til å bli ekstremt godt kjent med den nye jeg. Om jeg hadde hatt en kjæreste, skulle jeg satt meg på ansiktet hennes og gnidd meg mot henne til orgasme. Så skulle jeg fått vondt i hodet, blitt grinete for ingenting, lagd en helvetes masse drama, for så å grine og forvente å bli tilgitt etterpå. :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Dere er skikkelig negative til kvinner, altså :sukk: Hvorfor gidder dere å henge her med alle kvinnfolka da, egentlig?

• Liker 2
Skrevet

Dere er skikkelig negative til kvinner, altså :sukk: Hvorfor gidder dere å henge her med alle kvinnfolka da, egentlig?

Regel 30, er at det ikke finnes damer på nettet, så jeg ser ikke at posten din er relevant.

Du kan lese litt om det her.

• Liker 1
Skrevet

Vel, så kom igjen, fortell oss hva som er så strålende med å ha et hull det renner blod, utflodd, tiss, og en masse annet gørr ut av?

• Liker 2
Skrevet

Vel, så kom igjen, fortell oss hva som er så strålende med å ha et hull det renner blod, utflodd, tiss, og en masse annet gørr ut av?

hahahahahaha!!!!!!! :skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

Det er vel omtrent like strålende som å ha en mark gjemt i hudfolder med smegma på? :lur:

• Liker 6
Skrevet

hahahahahaha!!!!!!! :skratte: :skratte: :skratte:

Vell- hadde du hatt kvinnelig kjønnsorgan ( klitoris + vagina ) - kunne du hatt orgasme - maraton. Og fått opplevd ubegrenset antall orgasmer i dine kåteste perioder.Alltså 5 - 20 ++ orgasmer etter hverandre på bare noen få minutters mellomrom og UTEN uten pause.GULLMUS - GULLMUS - GULLMUS - SLIK SOM JEG HAR ...HE HE konstant stimulering og NYTELSE. Det er FANTASTISK og aller best med å være kvinne. Dere gutta skal være GLAD dere ikke aner hva dere går glipp av...he he EXTREM SEXUELL UTFOLDELSE OG NYTELSE !!!

Hadde du hatt fitte hadde du kunnet snurre mannfolkene rundt lillefingeren og få sex når du VIL og med HVEM du vil - anytime nesten. ( Om du er en veldig PEN KVINNE DA )

Og du sparer mye penger. Pene damer får som oftest det meste spandert.

Og så får du bestemme alt mulig. Og gutta strekker seg LANGT - for å få deg til sengs. Gøy.

Du kan flørte rått og hemningsløst med kjekke menn , UTEN å bli anklaget for å drive sexpress av menn....he he Du er jo kvinne - så du er ufarlig og uskyldig : ) Du kan da tilate deg å være litt extra innpåsliten...uten å bli anmeldt for voldtektsforsøk eller hva kaller de det ? Er mye morro man kan gjøre. Dersom man har gullmus som meg : )

Er mye gøy du kan gjøre med menn og MOT MENN - som kvinne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...