Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har tips om hvor i Danmark det er fint å dra på ferie? Vi ønsker å dra til et familievennlig sted, med strand og mulighet for å gå litt små turer, og at det skal være greit å komme seg dit med bil.

Endret av andemor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balke/Balka på Bornholm :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Balke/Balka på Bornholm :rodmer:

Jeg vil ikke anbefale Bornholm, for det er lite å finne på der. Det er ingen fornøyelsesparker eller dyreparker der. Det er det massevis av i Jylland feks.

Mange fine plasser i Øst-Jylland, feks Grenå, Ebeltoft, Randers. Og det er ikke så langt til mange av de store parkene fra de plassene.

Men vil anbefale å holde dere på østsiden av Jylland, for på vestsiden blåser det veldig mye mer..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var i Århus for omkring 15 år siden (den gang var jeg rundt 7-8 år). Veldig fint der, og husker at campingen vi bodde på litt utenfor byen hadde så fin strand. Dyreparken i Århus var stas, samme med et akvarium vi besøkte som hadde haier (husker ikke hvor i Danmark det var, men må ha vært i Jylland et sted). Legoland i Billund er også verdt å ta turen innom.

Fine strender, campingplasser og feriehus finner dere på hele Øst-Jyllandskysten.

EDIT: akvariet vi besøkte tror jeg er Kattegatcenteret i Grenå :)

Endret av Infantata
Skrevet

Hele jylland er flott å feriere i. Men jeg likte og Bornholm. Var der for noen år siden med 2 unger, og vi koste oss, hadde absolutt ikke problemer med å få tiden til å gå. Det er flotte strender. Et lite lekeland med bademuligheter, en flott sommerfuglpark, koselige småbyer å besøke.

Skrevet

Jeg jobber sammen med en danske som sier at det er finest på vestsiden av Jylland, ikke på østsiden. Det er stort på den siden danskene drar. Han sier det er mer vind på vestsiden, men det er sjelden noe problem på sommeren.

Jeg har aldri vært i Danmark så jeg har ingen erfaring.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg er gladest i fyn, men Bornholm er vakkert. Alle bør dra på ferie dit iløpet av livet :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber sammen med en danske som sier at det er finest på vestsiden av Jylland, ikke på østsiden. Det er stort sett på den siden danskene drar. Han sier det er mer vind på vestsiden, men det er sjelden noe problem på sommeren.

Jeg har aldri vært i Danmark så jeg har ingen erfaring.

Bare en liten korreksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...