Gå til innhold

Skoda Octavia

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjempefornøyd med Skoda jeg iallfall:-) Wolfswagen/Audi kvalitet til lavere pris. Hvilken type tenker du på? Jeg har kjørt mest diesel, men også litt bensin. Foretrekker diesel jeg da, lavt forbruk, og kjempegod å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da?

Hehe sorry ;) Måtte bare dra den dårlige gamle vitsen.

Neida, nyere modeller av Skoda er helt fine de =) Alle jeg kjenner som kjører Skode er fornøyde (Har ikke lappen selv så jeg vet ikke desverre :/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke Skoda Octavia selv, men kjenner folk som har. Ingen av dem er misfornøyde med bilen.

En av dem hadde problemer med vannlekkasje ved frontruten (fabrikasjonsfeil), men dette ble greit håndtert av forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var jeg som startet denne tråden. Vi vurderer en 1,9 TDI med 90 hk. Ved å velge Skoda har vi jo faktisk råd til nybil med masse ekstrautstyr, og det er jo litt kult... Skal prøvekjøre i morgen, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra biler. Og nå har andrehåndsverdien økt også. Men hvis man bytter bil ofte kan det lønne seg å regne litt på om du taper mindre penger på å velge et annet merke. Skal du kjøre bilen til den er gammel og slitt er det ingen grunn til å nøle ...

Skal du ha stasjonsvgon og kjøre mye med full ferieoppakning? Da ville jeg kanskje vurdert 110 gamper ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi skal ha stasjonsvogn og kommer nok til å kjøre en del på både hytteturer og ferieturer. Selgeren mente at med TDI holdt det i massevis med en 90-hester, men en 110-hester er selvfølgelig heller ikke å forakte... Får se hva vi har råd til. Og så skal vi prøve å deale til en skiboks på kjøpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja' date=' vi skal ha stasjonsvogn og kommer nok til å kjøre en del på både hytteturer og ferieturer. Selgeren mente at med TDI holdt det i massevis med en 90-hester, men en 110-hester er selvfølgelig heller ikke å forakte... Får se hva vi har råd til. Og så skal vi prøve å deale til en skiboks på kjøpet...[/quote']

90 hester er veldig tamt på en stasjonsvogn, fordi den er så stor og tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...