vanskapning Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Sist sommer jobbet jeg med kundeservice over data, og på slutten av sommeren hadde jeg fått betennelse i hånda. Det var helt jævlig en periode, men jeg klarte å komme meg gjennom de siste vaktene på jobb. Nesten alle på jobben har hatt betennelse i hånda, men det som hjelper er å sitte annerledes, holde musa annerledes osv. Jeg har nå fått tilbud om å jobbe der i sommer igjen, og jeg har veldig lyst. Lønna er bra, kollegaene er hyggelige, og jeg trives godt. I tillegg føler jeg det ser bedre ut på CV-en om jeg fortsetter med det, enn om jeg forsøker å finne noe nytt. Men det er jo selvfølgelig en sjanse for at betennelsen blir verre og at der blir umulig å jobbe. Skal snakke med legen min og spørre hva han synes også, men hva ville dere gjort? Og om det blir så ille at jeg må bli sykmeldt i sommerferien, får jeg sykepenger da? Er jo ikke fast ansatt (nå er jeg tilkallingshjelp, sikkert sommervikar i sommer). Eventuelt vet dere flere ting man kan gjøre for å forebygge at betennelsen kommer tilbake?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Ta litt voltarol for å dempe betennelsen, eller for å forebygge at det blir en betennelse. Evt. ibuprofen (Ibux) (ikke like potent legemiddel), begge er betennelsesdempende. Går du til legen kommer du til å få sterke voltarol som er voltaren 50 mg. Det pleier å hjelpe ganske bra for meg i hvert fall. Jeg sitter med skolearbeid foran dataen nesten 10 timer hverdag.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Ellers er styrketrening alltid veldig bra og forebyggende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå