Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 Et helt forum fullt av engler, hager, bassenger, pærebrus, ekno og allskens vissvas! Hva er meningen?? Dette er det værste tøv jeg har sett noen gang, og så ser det ut til at de har det gøy attpå? Gøy? Tro ikke at jeg vil være med! NEIDA! Så det så.. Det er det værste jeg har sett! Får halsbrann av det! Hvor er pillene? NEI! Jeg er ikke sur, og ikke har jeg pms heller! Så bare sitt der dere _________________ RaniBitch1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-22 00:04 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei, Rani! Her hos englene har vi det bare GØY og koser oss masse! Du er hjertelig velkommen om du vil være med, det er til nå ingen som har blitt stoppet i perleporten her! (Eller PÆREPORTEN som vi ynder å kalle den...) Bare sleng inn en søknad du, så skal vi se om vi ikke kan finne en stilling til deg! Hjertelig velkommen skal du være! Klem fra englemamma og menighetsoverhode12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 PØHH! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Får se..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 OK, Rani! Men bare gi beskjed om du skulle ombestemme deg! Du er hjertelig velkommen! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 21. mai 2002 #6 Del Skrevet 21. mai 2002 Jag är ingen "engel" men till Rani säger jag: och och OCH jag bjuder Rani på en päronsoda(paerebrus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #7 Del Skrevet 21. mai 2002 HMPF! For noe kliss Hvorfor må alle på død og liv være så hyggelige da? ÆÆÆRKK.. JAVELDA, men jeg tror ikke dere vil like det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #8 Del Skrevet 21. mai 2002 HMM..der er så slitsomt å være bitch at jeg får sikkert snart blodpropp! Er det greit at jeg blir snill nå? Men jeg synes signaturen er litt stilig.. _________________ RaniBitch1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-22 01:39 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 22. mai 2002 #9 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei og hopp Rani!!!!!!! Så hyggelig at du har bestemt deg for å være snill! Jeg har med litt pærebrus i veska mi. Vil du ha en slurk eller?? Jeg deler med deg, jeg. _________________ Tuva 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-05-22 14:51 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. mai 2002 #10 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei på deg Rani Jeg er gryterøre-engel (med 8-tallsrøring som spesialitet), og jeg vil på vegne av hele kjøkkenstaben ønske deg velkommen til menigheten De Lystige Engler! Se, jeg har laget litt eplesuppe til deg, den er veldig god, bare smak (men pass på, den er litt varm)...også kan du få litt iskald Pærebrus ved siden av hvis du vil ha. *servere fint på fat*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2002 #11 Del Skrevet 22. mai 2002 Rani, jeg ønsker deg masse velkommen til oss! Hvilken jobb vil du ha i menigheten? Klem og et glass pærebrus fra meg også!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 22. mai 2002 #12 Del Skrevet 22. mai 2002 Velkommen skal du være Rani! Jeg har bakt en deilig sjokoladekake - bare til deg. (Du kan jo dele med de andre englene hvis du vil) Klem fra Smil som er konditorengel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #13 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Så koselig! Jeg sier jatakk til alt jeg Væren, er det du som er sjefen her? Har dere fått dere en PMS-Engel enda? Får jeg være det? Jeg har veldig svingene humør ser du, men jeg skal love at jeg i det miste prøver å være snill 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2002 #14 Del Skrevet 22. mai 2002 Ja, jeg er sjefen her, og jeg sier tusen takk til din søknad om å bli ansatt som PMS engel hos oss! PMS engel har vi visst ikke fra før! Regner med at du vil passe godt i jobben! Velkommen klem fra englemamma12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #15 Del Skrevet 22. mai 2002 Takk skal du ha Væren! Men hva mener du med at jeg kommer til å passe godt i jobben?? Oppss...sorry.. _________________ RaniBitch1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-23 00:10 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2002 #16 Del Skrevet 22. mai 2002 Æh... Du virker så forståelsesfull, så jeg tror du kan ha mye å tilføre oss andre når vi har PMS! *Ror noe aldeles forferdelig. Må finne påhengsmotoren min*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #17 Del Skrevet 22. mai 2002 Alt i orden Væren, jeg kom bare til å bite i et surt eple 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2002 #18 Del Skrevet 22. mai 2002 Å, det var godt. Kan jeg kalle deg Snehvit? Du fikk vel ikke vondt i magen? Godnattiklem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #19 Del Skrevet 22. mai 2002 Kall meg det du Natta!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. mai 2002 #20 Del Skrevet 23. mai 2002 Tusenfryd sender en hel kasse Pærebrus til Rani i håp om at det er smøring nok til at hun oppfører seg pent *smisker* Og må bekjenne at det er lenge siden PæreBrus-sjefen har vært tilstede og delt ut denne livgivende drikken man ikke kan være foruten. Nå har funksjonen blitt ivaretatt, men jeg tror at jeg får komme tilbake og ta litt styring igjen. Begynner med å låse opp lageret *teller beholdning* - hmm... her må det bestilles mer... nuvel - det holder til søndag... *setter ut en 10-12 kasser for at alle engler kan en flaske hver før lunsj. Etter lunsj kan dere ta en flaske til. Dere som fortsatt har et privat lager kan tære på det, og la de andre få evt. 3 flasker i løpet av dagen. Høres lite ut, men jeg er sikker på at det holder... Kommer mer ettervhert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå