washabi Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Tok en test igår for jeg klarte ikke å vente lengre.. er 6-7 dager til IKM. Der kom først en klar strek, men jeg syntest at jeg så antydninger til enda en strek ! Når jeg vippet litt på testen slik den fikk annen vinkel så jeg at det var rosa heelt nede.. + jeg syntest jeg kanskje så en strek når jeg så testen i dagslys ! Noen andre som sitter å venter nå? Blir en spennendes uke med venting ! Noen andre som har opplevd slike tester ? Og kan jeg allerede nå kjenne noen tegn på graviditeten?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Jeg fikk hvertfall en tyyyynn rosa strek (hel strek) fra 4 dager før IKM når jeg var gravid med min første og også denne gangen med andremann.
washabi Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 Testet idag igjen, har IKM søndag, å jeg er sikker på at jeg ser en tynn,tynn,tynn strek ! Men kan det være at jeg vil det så gjerne at hode spiller meg ett puss ? Dette har vært en lang veke, blir spennende å teste på søndag igjen for å se ! "Håper,håper" 1
washabi Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2012 Var nok ingen strek nei ! Tante rød meldte sin ankomst idag.. Så da er det å vente med prøvingen til mannen kommer hjem fra sjø i Mars!! Får håpe det blir en liten desember baby da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå