Gå til innhold

Problemer med penisstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange steder skrives det og snakkes så mye om at en penis større enn gjennomsnittet er det foretrukne, men det faktisk ikke alltid like greit.

Jeg sliter med at mange av mine partnere har hatt problemer med å ta i mot rett og slett. Har prøvd "alt", dvs. mye glidekrem, langt forspill slik at hun er helt våt og klar osv. så det har heller ikk vært manglende oppvarming det står på. Videre har jeg også hatt forskjellige kjærester og elskere, både kvinner som har født og ikke.

Er heller ikke abnormt stor, lengde på ca 21 cm og tykkelse på en 15-16 i omkrets tenker jeg. Men det har vært problematisk.

Har jeg rett og slett vært "uheldig" med mine kvinner?

Er en slik størrelse så stor at kvinner ville ha hatt problemer med å ta hele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...

Jeg vil vel si du har vært uheldig med dine kvinner. Men er mange som ikke klarer så store peniser. Husk at vaginaen ikke er dypere enn 7-11 cm dyp.

Men er det sånn at du ikke for den inn i det heletatt?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kom helt tilfeldig over denne boken før i dag. Jeg vil tro den hovedsakelig er en god kombinasjon av svada og underholdning, men den har fått endel gode anmeldelser - så kanskje verdt en titt likevel.

Edit: Leste første posten din litt dårlig, da du uttrykker å ha endel erfaring i forhold til ulike partnere. Men jeg vil ganske enkelt anta at det er de færreste som klarer 21 cm helt inn (uten at du faktisk bånner). Med lang penis må du nok simpelthen lære deg å raskt finne ut hvor langt inn du kan gå fra dame til dame. Når det kommer til tykkelse har jeg en penis på omtrent det samme, og akkurat på det området må jeg si "problemene" til en viss grad forsvant med erfaring og bedre samspill. Det vil si: det trengs alltid langt forspill, glidemiddel og kåthet - men når man først er igang funker der bra.

Endret av 2046
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det hjelper å ikke kjøre helt inn i dama?

Skrevet

Hmmm...

Jeg vil vel si du har vært uheldig med dine kvinner. Men er mange som ikke klarer så store peniser. Husk at vaginaen ikke er dypere enn 7-11 cm dyp.

Men er det sånn at du ikke for den inn i det heletatt?

TS her. Får den jo inn, men samleie har ofte blitt ubehagelig til tross for at nok fuktighet har blitt påført og at hun er opphisset og klar. "Bunner" den heller ikke ned med mindre jeg kan merke at hun ka ta mot hele lengden. Sånn sett er det nok tykkelsen som har vært det mest begrensende.

Skrevet

høres deilig ut med en tykk penis

• Liker 1
Skrevet

Vel, min samboer er vel litt over gjennomsnittet, 18-19. Og vi må kutte ut enkelte stillinger, for han stanger i bunn av meg og det er utrolig smertefullt. Han er rett og slett for lang.

Gjest Katten.
Skrevet

Du må jo ikke kjøre den helt inn, luringen.

Skrevet

Utifra hva alle mine venninner sier; er det slik at jenter og kvinner flest gjerne vil oppleve en mann med stor penis, og at de derfor aktivt søker for å finne en slik mann. Videre poengterte de at det ofte ender med bare en eller to ganger, av den enkle grunn at da er spenningen borte og at det er lite praktisk med en stor penis.

Det samme kunne flere godt utrustet kompiser si, at de opplever å bli brukt bare på grunn av kuken og at de har problemer med å finne ei fast partner.

-Domino

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Alt for stort. Jeg klarer ikke å ha for store peniser. utrolig vondt om den er for lang og for tykk. 15-16 i omkrets er way to mutch. Så tror det er normalt at enkelte kvinner sliter.

Skrevet (endret)

bullshit. har selv en stor penis (ca samme størrelse) og aldri hatt problemer. enten er du en elendig i senga eller så lyver du. få jenta kåt. ta det med ro i starten. strekk henne ut etterhvert.

Endret av tom1986
Skrevet

bullshit. har selv en stor penis (ca samme størrelse) og aldri hatt problemer. enten er du en elendig i senga eller så lyver du. få jenta kåt. ta det med ro i starten. strekk henne ut etterhvert.

Er ikke stort mye som tilsier at du er noen rakettforsker heller akkurat ;-)

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Er ikke stort mye som tilsier at du er noen rakettforsker heller akkurat ;-)

-Domino

jeg er faktisk rakettforsker. utdanning siv.ing innen fysikk...

Skrevet

Mange steder skrives det og snakkes så mye om at en penis større enn gjennomsnittet er det foretrukne, men det faktisk ikke alltid like greit.

Jeg sliter med at mange av mine partnere har hatt problemer med å ta i mot rett og slett. Har prøvd "alt", dvs. mye glidekrem, langt forspill slik at hun er helt våt og klar osv. så det har heller ikk vært manglende oppvarming det står på. Videre har jeg også hatt forskjellige kjærester og elskere, både kvinner som har født og ikke.

Er heller ikke abnormt stor, lengde på ca 21 cm og tykkelse på en 15-16 i omkrets tenker jeg. Men det har vært problematisk.

Har jeg rett og slett vært "uheldig" med mine kvinner?

Er en slik størrelse så stor at kvinner ville ha hatt problemer med å ta hele?

Har samme størrelse selv, ca 15.6 i omkrins og 21 cm lang.

Faktisk er den abnormt stor, større en ca 96% av den mannlige befolkningen. Folk lyver bare litt for ofte om størrelsen sin

Skrevet

TS her. Bullshit? Jeg ba strengt tatt ikke om din mening, som om du bare har useriøse kommentarer å komme med så kan du likegodt pelle deg ut av tråden.

Får litt nok av folk som bare skal lage kvalm midt på natta, fordi de ellers ikke har noe liv. Ellers tviler jeg nok sterkt på at du er siving. innen fysikk. Hadde du hatt en utdannelse av den typen så hadde du for lengst lært deg å ikke trekke litt for raske konklusjoner om andre basert på et innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...