Gjest Nøytral Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Hva er det med disse kristne slash ateister slash jøder som må true, sende hangarskip og krigsmaskiner og lage propaganda, bombe uskyldige mennesker når noen innehar et annet tro og meninger enn de selv har? Jeg blir så oppgitt og samtidig irritert. Å bombe et annet land og ikke respektere det nok til å godta at andre har andre synspunkter! Å begynne å true med å skade eller drepe med en gang noen går i mot de! Kjenner jeg blir så provosert! Og nei, jeg er ikke en rasist, jeg er bare så lei av slike mennesker!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Kanskje det har noe med at disse andre strømmer til andre land og vil innføre sine lands skikker og kultur også der?? Så vidt meg bekjent er det liten innvandring fra vesten til disse landene. Det finner jeg urimelig. De burde jo også få oppleve andres skikker og tradisjoner i eget land. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Hva er det med disse kristne slash ateister slash jøder som må true, sende hangarskip og krigsmaskiner og lage propaganda, bombe uskyldige mennesker når noen innehar et annet tro og meninger enn de selv har? Jeg blir så oppgitt og samtidig irritert. Å bombe et annet land og ikke respektere det nok til å godta at andre har andre synspunkter! Å begynne å true med å skade eller drepe med en gang noen går i mot de! Kjenner jeg blir så provosert! Og nei, jeg er ikke en rasist, jeg er bare så lei av slike mennesker! De fleste av oss kristne slash ateister slash jøder driver ikke med dette, og blir like provosert som deg over dette. 1
Gjest Glenfarclas Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 "Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat." Men seriøst, det handler ikke om religion, det er bare unnskyldningen de finner på. Det handler om ressurser.
Hm.. Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Kan ikke KG kreve at trådstartere er innloggede brukere, så vi slipper alle tulletråder som er startet kun for provokasjon eller kun for å starte en tråd? Det har vært mange av dem i det siste. Mer interessante tråder drukner i flommen av tulletråder. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har flere aktive kristne venner og bekjente og de er noen av de snilleste menneskene jeg kjenner. Studerer på universitet og er veldig rasjonelle som personer. Muslimer, derimot...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Viktig å få med seg at når det er snakk om trusler, vold angående religion, er det muslimene som står for mesteparten. Ingen kristne i Norge har truet statsminister, kommet med trusselbrev- og videoer. Så denne tråden er åpenbart laget av en person som ble provosert av tråden om muslimer.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Viktig å få med seg at når det er snakk om trusler, vold angående religion, er det muslimene som står for mesteparten. Ingen kristne i Norge har truet statsminister, kommet med trusselbrev- og videoer. Så denne tråden er åpenbart laget av en person som ble provosert av tråden om muslimer.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Viktig å få med seg at når det er snakk om trusler, vold angående religion, er det muslimene som står for mesteparten. Ingen kristne i Norge har truet statsminister, kommet med trusselbrev- og videoer. Kan ikke det å sprenge regjeringsbygget gå under kategorien true statsminister? 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Kan ikke det å sprenge regjeringsbygget gå under kategorien true statsminister? Fyren var jo ikke god i hodet.. Du kan ikke sammenligne han med vanlige friske mennesker. Ingen organisasjon i ryggen hans, anntagligvis.
Silfen Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Kan ikke det å sprenge regjeringsbygget gå under kategorien true statsminister? Og der vant du hele tråden.
isdronning Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 TS: det er nok ikke bare kristne/ateister som ikke godtar andre sine meninger. DET ER MANGE ANDRE OGSÅ! kjenner jeg blir provosert av deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Kan ikke KG kreve at trådstartere er innloggede brukere, så vi slipper alle tulletråder som er startet kun for provokasjon eller kun for å starte en tråd? Det har vært mange av dem i det siste. Mer interessante tråder drukner i flommen av tulletråder. Hvorfor må dette være en tulletråd? Kan ikke ts mene det h*n skriver? Det kn uansett diskuteres.
yes2yes Skrevet 7. februar 2012 #14 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har flere aktive kristne venner og bekjente og de er noen av de snilleste menneskene jeg kjenner. Studerer på universitet og er veldig rasjonelle som personer. Muslimer, derimot... Ja, her var du veldig saklig og begrunnende. Du får mene hva du vil, men et argument uten begrunnelse er av liten verdi i en diskusjon. Hvorfor mener du muslimer mangler utdanning og er veldig irrasjonelle? Jeg har gått så fryktelig lei at 'alle' skal hakke ned på motparten i alt. Enten det være om religion, mat-vaner eller utseende. Det er faktisk ikke alright å generalisere folk uten å sjekke fakta først, uansett situasjon og tidspunkt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå