AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Er dette merket egentlig bra? Leste bakpå og det står minimum 8% tunfisk. 8%? Jeg pleier å kjøpe et våtfor til pus, uten å huske navnet nå, som inneholder 40% kjøtt (feks reker eller kylling) og resten er vann og noe annet. Ingen skumle stoffer.
Gjest Consensio Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Hills er bra for mange etter hva jeg har hørt fra dyreeiere. Selv ville jeg gått for Royal Canine eller Eukanubas kattemat. Har vært på ernæringskurs gjennom Hills og det var lagt ned mye vekt på å selge, selge, selge. Det var da flrste varsellampen blinket. Og når jeg jobbet på dyreklinikk så opplevde jeg mange som kom med sine dyr som hadde blitt veldig gule i pelsen pga Hills.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Han hadde Brit kattungefôr før, og nå synes jeg pelsen hans har mistet litt av teksturen og glansen den hadde.. Dyrlegen har jo satt han på Hills kattungefôr fra første stund, siden han var underernært, men etter at jeg ble ferdig med sekken, så byttet jeg til Brit. Og den likte han veldig godt. Nå på Hills Young Adult, så.. jeg vet ikke.. Jeg trodde dette merket var bra for det var mye "kjøtt" i det og at man visste hvor kjøttet kom fra. Royal Canine - de har også noe type for ungkatter? Og Eukanuba.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Og jeg vet at det er individuelt hvordan fôret funker fra katt til katt Jeg prøver bare å finne... det beste alternativet for min pus!
Gjest Consensio Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Royal Canine - de har også noe type for ungkatter? Og Eukanuba. RC har mat til alle typer katter, unge som gamle, langhåret, korthåret, innekatt, utekatt osv osv De leverer også bare fersk mat, altså de har aldri mateb liggende på lager, men de lager den etterhvert som bestillingene kommer, så man får ikke mat som har ligget på et lager i måneder før den blir sendt ut til butikkene.
*Bumblebee* Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Anbefaler eukanuba!suveren kvalitet i forhold til hills,rc osv.de bruker myye rent kjøtt i forene sine,og mindre vegetabilske kilder.katter skal ha animalske proteiner! De har også samlet alle egenskapene i de fire hovedforene sine,mens royal har en og en.er derfor det finnes tusen forskjellige rc for..et for utinveier,et for pels,et for utekatt,et for innekatt OSV. Hvorfor ikke bruke ET for som dekker alt?:-)eukanuba! du bruker kittenforet deres frem til 12 mnd,så kan du velge mlm adult el evt light hvis behov for det.adultforene finnes i to smaker,kylling og lam&lever.de har også seniorfor fra 11+ De har gratisprøver så det er bare å gå i en dyrebutikk som forhandler euk så får du det:-)
Gjest Bobler Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Både jeg og flertallet av mine kunder har best erfaringer med RC. Eukanuba er det noen som fungerer på, men veldig mange katter liker ikke fòret, og en del får flass og dårlig Pels. Av kattefòr er vel kanskje 1 av 15 fòrsekker Eukanuba. 2 av 15sekker er Iams, og resten er RC. Selger MYE for der jeg jobber. Syntes Eukanuba er bedre på hundefòr enn kattefòr. Eukanuba er flinke til å selge, og argumentere på diverse fòrkurs, men alt i alt så er det kunders erfaringer som er viktigst.
*Bumblebee* Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Min mening er nå det at på noen dyr så funker kansje rc eller hills best,på andre eukanuba.dyr er forskjellige og liker forskjellige ting,derfor jeg nevner prøvepakkene som finnes;-)
*Bumblebee* Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Edit;der jeg jobber er vel ca 80 prosent av forsalget eukanuba.så det at du selger så mye rc betyr ikke at resten av landet bruker mest av det;-)
Gjest Bobler Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Edit;der jeg jobber er vel ca 80 prosent av forsalget eukanuba.så det at du selger så mye rc betyr ikke at resten av landet bruker mest av det;-) Det har jeg vel aldri sagt heller? Snakket om meg og mine kunder. Ikke hele norge.
*Bumblebee* Skrevet 7. februar 2012 #11 Skrevet 7. februar 2012 Mente bare at det kunne fremstå slik for ts,at det blir solgt mer av rc generelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå