Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Lurer på om noen vet hva skattetrekk 6.13 er? jeg får utbetalt aap fra nav og i den forbindelse har jeg sett at de bruker tall som 6.13, 6.4 osv på utbetalingene mine.

Nå er det sån at bruttobeløpet er på 4500 og jeg skulle gjerne regnet meg frem til netto beløpet jeg skal få utbetalt, helst i dag. Men det er ikke så lett nåt jeg ikke skjønner nav sine utregninger :sjenert: hjelp? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare hvilken post utbetalingen skal settes i på selvangivelsen.

Skrevet

Skattetrekket oppgis på skattekortet som prosentrekk eller tabelltrekk. Så du må nesten se på skattekortet ditt for å finne skattetrekket ditt.

Skrevet

fikk tabellkort i år, dette bruker arbeidsgiver da jeg ar en liten jobb. Men har hørt at nav ikke skal bruke det samme som arbeidsgiver, derfor skjønner jeg ikke helt. skattetrekket forandrer seg etter hva jeg får i aap den perioden. men det hjelper meg ikke å finne ut hva jeg trekker i skatt.

Skrevet

Du har fått to deler på skattekortet ditt. En del som skal leveres til hovedarbeidsgiver og en som skal leveres til biarbeidsgiver. hvis NAV er biarb... må du se på hva slags prosent du har der, og regne deg frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...