AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 I januar meldte jeg meg på et treningssenter med 12 mnd binding. Det er to senter der jeg bor, begge med både styrkerom, spinningsal og et fint utvalg av step&div sal-timer. Jeg valgte det billigste (les: ikke kjede), som ligger nærmest meg. Nå viser det seg imidlertid at nesten samtlige saltimer blir avlyst pga at det er max 1-3 som leder seg på (nett-påmelding). Jeg ønsker kun å trene på slike gruppetimer, og jeg føler derfor at jeg har null utbytte av abonnementet mitt. På nettsidene står det "timene blir avlyst hvis det er færre enn 4 stk som melder seg på", så de har jo forsåvidt varslet om dette. Denne "advarselen" føler jeg imidlertid at blir litt bagatellisert av at det også står "møt opp 10 min før timen starter, ellers går plassen din til de som står på venteliste". De gir dermed (naturig nok) ikke inntrykk av at det er noen særlig stor sjanse for at timene blir avlyste. Har jeg noen rettigheter her? Det er jo ikke opp til dem å få folk til å melde seg opp til timene sine, men hvis antall aktive medlemmer er så lavt, så burde de kanskje ikke proppe full timeplanen av spennende tilbud, som i 99 % av tilfellene hittil er blitt avlyst? Jeg har meldt meg på én aktivitet annenhver dag i 3 uker nå, og jeg har vært på de 2 eneste timene det har blitt noe av. Jeg er så skuffet, dette kommer man jo ikke i form av! Må jeg virkelig melde meg på det andre treningssenteret også?
Fanta Exotic Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Har du snakket med de som jobber der om det? Jeg skjønner godt at dette er veldig frustrerende for deg! Du kan evnt. spørre de som jobber der om hvlilke timer som pleier å bli noe av. Melder du deg på den samme timen annenhver dag?
Gjest Koala Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Du kommer nok ikke noen vei rent juridisk. Stedet har holdt sin del av avtalen og du har jo fortsatt mulighet til å benytte resten av tilbudet selv om du ikke synes det passer for deg. Beste strategi: snakk med stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå