Gå til innhold

Kan man reservere flybilletter i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

I andre land hvor jeg har vært, var det mulig å reservere flybillett uten å betale på reservasjons tidspunkt, men ha en frist på 7 dager å bestemme seg om man vil ha billetten eller ikke og betale eller ikke.

Er det mulig å gjøre noe sånt i Norge også eller er det slik at alle kjøper flybilletter på nettet hvor man betaler med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kanskje mulig gjennom en del reisebyråer. I tillegg har SAS 24 timer åpent kjøp. Full flex/business kan jo vanligvis alltid avbestilles hos de fleste selskaper, men du tenkte kanskje økonomibilletter?

Skrevet

Dette er kanskje mulig gjennom en del reisebyråer. I tillegg har SAS 24 timer åpent kjøp. Full flex/business kan jo vanligvis alltid avbestilles hos de fleste selskaper, men du tenkte kanskje økonomibilletter?

Ja, jeg tenker vanlige økonomibilletter. Er det mulig gjennom reisebyråer? Det er snakk bare å reservere billetten for noen dager uten å betale noe før man har bestemt seg om man skal ha billetten eller ikke før fristen går ut.

Skrevet

Ja, jeg tenker vanlige økonomibilletter. Er det mulig gjennom reisebyråer? Det er snakk bare å reservere billetten for noen dager uten å betale noe før man har bestemt seg om man skal ha billetten eller ikke før fristen går ut.

Vanligvis så går ikke dette på de billige billettene.

Men, det er jo nettopp derfor de er billige.

På de billettene til full pris, så er det jo også full flex.

Kan du ikke reise på tidspunktet.

Ja vel.

Da er pengene tapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...