AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Hehe... syns jo det er litt morsomt når 25 åringer står å "maser" om at vi skal bli med på nachspiel og kaller oss MILF... Jeg og venninnen min var ute på byen og vi er 36 og 38 år gamle...hehe. Jeg tar det som et kompliment jeg, hadde du gjort det?? (og bare så det er sagt, vi gikk ikke på nachspiel men dro hjem...hehe) 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Du angrer jo åpenbart, men som mann i den alderen må jeg vel bare påpeke at det antagelig bare betyr at du er litt pen i alle fall, og de var kåt. Er nok en del som sier "MILF" når de egentlig bare mener en som er i alle fall 5 år eldre og de har lyst å knulle. Merk: Jo senere på kvelden, jo lavere var terskelen deres.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Eller for å oppsummere: SISTE NYTT: Unge menn ville ha sex kl 03 en søndags morgen! I alle tilfeller, gratulerer, om det var nytt for deg! Ikke meningen å være frekk, men som nevnt i forrige innlegg, det trenger ikke å bety en dritt. Om du faktisk er dritpen betydde det kanskje noe, men da hadde du neppe stilt dette spørsmålet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kaller ugler på byen fine også. Greit å gi et kompliment for da har man større sjanser for et ligg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Og så slengte AB seg på og begynte å hakke på en uskyldig person som syntes det var sjarmerende å bli ettertraktet. TS: Ikke ta deg nær av de personene i denne tråden, jeg synes bare det hørtes moro ut jeg. Du har fortsatt teken du! 7
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Og så slengte AB seg på og begynte å hakke på en uskyldig person som syntes det var sjarmerende å bli ettertraktet. TS: Ikke ta deg nær av de personene i denne tråden, jeg synes bare det hørtes moro ut jeg. Du har fortsatt teken du! Ja, er det noe man legger merke til (her) så er det ihvertfall kvinners umettelige behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Litt tragisk egentlig. 1
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hehe... syns jo det er litt morsomt når 25 åringer står å "maser" om at vi skal bli med på nachspiel og kaller oss MILF... Jeg og venninnen min var ute på byen og vi er 36 og 38 år gamle...hehe. Jeg tar det som et kompliment jeg, hadde du gjort det?? (og bare så det er sagt, vi gikk ikke på nachspiel men dro hjem...hehe) Antar at du da hadde med deg alle ungene ut på byen slik at de visste at du var en såkalt MILF? Herregud, denne amerikaniseringen med idiotiske ord og uttrykk som "dating" og "MILF" osv. er jo bare helt tragisk! Faen så lett det er å hjernevaske sauer altså! Endret 5. februar 2012 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Fint at du ble glad av det, ts. Men det å bli invitert på nachspiel og overøst med komplimenter seint på natta er ikke akkurat noe å bli smigret av, da det kommer fra mannfolk som vil ha seg noe og de har vel også fått med seg at damer i 30-åra også liker oppmerksomhet og å bli kalt Milf. Selv har jeg fått høre "Du er den deiligste jeg noen gang har sett" osv kl tre på natta. Tok det ikke så veldig alvorlig, nei. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Jeg synes det er latterlig, er en grunn for at jeg ikke går på byen,består det meste av tragiske folk uten verdier. 3
Sophie-Ann Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Du er alt for ung til å være MILF for en 25 åring. De bruker begrepet feil. Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment. Gutter som bruker det begrepet er hjernedøde, mener jeg
floony Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Nåh, synes TS er søt jeg Ta det som et kompliment du. Har også hørt mye rart på byen og er man i rette humøret selv er det jo bare morsomt. Så lenge de ikke blir altfor innpåslitne, selvsagt.
Gjest Odd Molly Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Antar at du da hadde med deg alle ungene ut på byen slik at de visste at du var en såkalt MILF? Herregud, denne amerikaniseringen med idiotiske ord og uttrykk som "dating" og "MILF" osv. er jo bare helt tragisk! Faen så lett det er å hjernevaske sauer altså! For å snu litt på det: Klart damer tar for seg - når tilbudene er der!! Skulle bare mangle! Står det en strøken bra yngre kar der og byr seg frem, så sier ikke ei strøken voksen dame neitakk! Vi er da ikke dumme heller! Jesus!! Gjensidig utnyttelse! Enkel matte.
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 For å snu litt på det: Klart damer tar for seg - når tilbudene er der!! Skulle bare mangle! Står det en strøken bra yngre kar der og byr seg frem, så sier ikke ei strøken voksen dame neitakk! Vi er da ikke dumme heller! Jesus!! Gjensidig utnyttelse! Enkel matte. Joda, ingen tvil om at like barn leker best. Også i denne sammenhengen. Men jeg skal ikke ha noe sånt oppsop, og derfor er alle folk som reker ute på byen uaktuelle.
Gjest Odd Molly Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Joda, ingen tvil om at like barn leker best. Også i denne sammenhengen. Men jeg skal ikke ha noe sånt oppsop, og derfor er alle folk som reker ute på byen uaktuelle. Hmmmm, så mye du ikke vet Steinar. Og det er ikke vondt ment overhodet. Lykke til! Ha en fin søndag Det er bra skiføre nå
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Hmmmm, så mye du ikke vet Steinar. Og det er ikke vondt ment overhodet. Lykke til! Ha en fin søndag Det er bra skiføre nå Selvfølgelig er det mye i denne verden som jeg ikke vet. Og mye jeg ikke vil vite noe om. Men det jeg faktisk VET er at folk som "må" ut på byen for å drikke og feste utgjør en større risiko for sin partner. Av ulike årsaker. 1
makkapakka Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 Så lenge du opplevde det som positivt, så kos deg med det!
Gjest Odd Molly Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Selvfølgelig er det mye i denne verden som jeg ikke vet. Og mye jeg ikke vil vite noe om. Men det jeg faktisk VET er at folk som "må" ut på byen for å drikke og feste utgjør en større risiko for sin partner. Av ulike årsaker. Sin partner???? Her snakker vi om single mennesker gjør vi ikke? Så klart man kan dra med seg ubehageligheter hjem til sin partner hvis man er litt for mye på sjekker'n...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 For å snu litt på det: Klart damer tar for seg - når tilbudene er der!! Skulle bare mangle! Står det en strøken bra yngre kar der og byr seg frem, så sier ikke ei strøken voksen dame neitakk! Vi er da ikke dumme heller! Jesus!! Gjensidig utnyttelse! Enkel matte. Jeg takker nei og går hjem, ihvertfall. Det er faktisk ikke alle som tar i mot det som byr seg fram på byen kl tre om natta, uansett hvor strøkent det ytre er. For det første er jeg ikke så dum så jeg tar sjansen på å bli med fremmede menn hjem og for det andre går jeg bare til sengs med menn jeg har følelser for. Og da snakker jeg ikke om de følelsene som oppstår i fylla rett før stengetid. 1
OPIgirl Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Ja, er det noe man legger merke til (her) så er det ihvertfall kvinners umettelige behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Litt tragisk egentlig. Og menn har liksom ikke behov for oppmerksomhet og bekreftelse? Menn er værre skal jeg si deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå