AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Noen her som har fjernet føflekker før, eller vet noe om det? Jeg har alltid hatet føflekker..Men jeg har 2 på brystet som jeg spesielt vil fjerne, og to på ryggen. Da jeg var 10 år så drev jeg å klorte på de på brystet, så nå er de litt som en arr-aktig klump med litt føflekkfarge i seg noen steder, om du skjønner. Går det ann å få fjernet de klumpene sånn at det blir et helt flatt arr? Hvor dyrt er det å fjerne føflekker? Er det aldersgrense på det?
challenger Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Hos meg koster det en dobbel legetime å fjerne føflekker. Altså ca 250kr. Dette er fordi det gjerne tar litt lengre tid enn en vanlig legetime for bedøvelsen skal virke osv. Tror ikke det er noen aldersgrense på det nei..
Fanta Exotic Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Hvis føflekkene vokser, blir asymmetriske eller fargen endrer seg får man time rimelig fort, da det er fare for cancer.. Vet ikke hvor lenge du må vente hvis det bare går på kosmetiske grunner. Jeg fjernet to føflekker en gang da jeg gikk på barneskolen i 6. klasse fordi en av dem hadde fått en aura. Men hør med fastlegen din Han/hun vil fortelle deg hvordan dette foregår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå