Gå til innhold

Kjeft av lærer,for noe som ikke er din feil?

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg husker en gang på barneskolen, ALLE måtte ut i friminuttet, men jeg følte meg ikke i form, satt å frøs, så jeg satt meg ved en varmeovn, den var GLOVARM, men jeg frøs likevel.

Så kom en av lærerne opp, og begynte å kjefte på meg, truet med å ringe foreldrene mine å fortelle at jeg nektet å gå ut med de andre, sende meg til helsesøster fordi han mente jeg ikke var som de andre :fnise:

Etter en stund kom det en annen lærer, og hun la merke til at jeg var helt i ørska, og tok handa på panna mi, og fant ut at jeg hadde HØY feber. Også ba hun Herr.A å holde kjeft fordi jeg var syk, og ikke kunne gå ut :fnise:

Så ble jeg sittende på lærer rommet, men siden mammaen og faren min jobbet så fikk de ikke tatt tlf hjemme, og vi fikk ikke tak i de på jobb tlf.

Endte med at klasse kontakten min kom og hentet meg på skolen å kjørte meg hjem :)

Jeg var borte fra skolen da i 3 uker grunn:Lungebetennelse og overvåking på sykehus -.-

En annen gang, det var EGENTLIG min feil..Men jeg skylder på at "fotball banen og målene" lå for nært eventuelle vinduer. Endte opp med å sparke ballen gjennom lærervinduet istedet og det skjedde 4ganger gjennom hele 7 klasse:fnise: At de ikke fjernet banen forstår ikke jeg -.-

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Jeg fikk huden full av kjeft av mattelæreren min på videregående fordi jeg ikke forstod den ene oppgaven.

Da eksploderte han og kastet bøkene på meg og ba meg gå til psykolog om jeg var så dum, og at jeg måtte slutte å stjele tid fra resten av klassen som faktisk prøvde å lære noe....

Må sies at jeg er ekstremt dårlig i matte, men oppgaven jeg spurte om var det flere som ikke skjønte.

Læreren ble plutselig langtidssykemeldt og vi fikk en vikar resten av skoleåret :fnise:

Gjest ms_kwang
Skrevet

mm en annen gang på vgs, har sterk add men svak adhd. Og hadde noe tilrettelagt undervisning som HUN var helt klar over.

En gang i tegn form og farge fikk vi en fri oppgave, til å tegne/fargelegge hva VI følte akkurat der og da.

Fikk huden full av kjeft etter 2 timer og arket mitt var fremdeles blankt :fnise:

Jeg bare fikk ikke til å sette noe på papiret, jeg ante ikke hva jeg følte, det var helt blankt, slik som papiret, men tanker hadde jeg nok av, og når jeg følte noe, så forsvant det :)

Hun tok meg på bakrommet og kjeftet meg huden full at jeg ikke passet inn, jeg kom ikke til å bli noe som helst innenfor formgivning om jeg ikke klarte å være kreativ (noe som jeg er, men det funker bare ikke å gi en oppgave om hva jeg føler...hadde jeg hatt en grå dag, ville jeg nok malt papiret grått, og kalt det "en grå hverdag")

Så etter en stund så droppet jeg ut, det er ikke så kult å få vite av læreren som du har i 90% av alle fagene at du ikke er noe verdt. Fikk vite av medelevene mine at på det nye skoleåret,så hadde hun plutselig sagt opp jobben, og har IKKE gått tilbake til lærerjobben :fnise:

Skrevet

ms_kwang: Rart det der, når kunstnerer gjør det får de millioner av kroner for det. Når elever gjør det får de kjeft...

Bilde: Ad Reinhardt - black on black (som for øvrig ikke er den første som gjør det der, jeg mener det var en helt i begynnelsen av 1900-tallet som laget en helt sort maling og mente den var så ærlig, så ekte, mer ekte enn noe annet han hadde malt)

blackonblack.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...