AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er på jakt etter en ny foundation og håper noen her inne kan gi noen tips Ønsker et naturlig, men noe dekkende resultat som også gir vital glød. Har kombinert hudtype; fet t-sone, normal hud i kinnene. Har også lett for å få kviser. Noen anbefalinger?
Almarea Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Har samme hudtype som deg, og er helfrelst fan av tikei mineralfoundation (fås kjøpt på tikei.no). Den er naturlig og dekkende, og det er ganske greit å finne riktig farge. De har også glow veil som gir nydelig glød, og en mineral primer hvis du trenger noe til å feste sminken med. Du får kjøpt små prøvesett til en billig penge. Verdt å teste ut!
Kassiopeia Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Støtter Almarea angående Tikei sin mineralfoundation. Har samme hudtype som deg TS, og har til nå brukt denne foundation daglig i 2 måneder. Ble helt frelst etter første gang jeg prøvde den. Ser helt veldig naturlig ut, men har samtidig god dekkevne. Den varer også en hel dag selv uten pudder, uten at man trenger å påføre mer enn en gang. Hvis du er ute etter en flytende foundation kan jeg anbefale Chanel vitalumiere Aqua. Den er nok i dyreste laget for mange, men er virkelig verdt pengene.
-Ishtar- Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Hei, Jeg har nettopp fått Laura Mercier sin tinted moirturiser i fargen nude. Har brukt den i en uke, og jeg synes den var veldig god:) Dekkevnen er grei nok, det spørs vel om du har arr du skal dekker over eller om du har fin hud generelt. Det er jo en farget dagkrem, så den dekker jo ikke så godt. Men synes jeg fikk fin og frisk glød av den, selv om jeg må bruke ekstra dekkstift på noen røde områder i kinna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå