AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg skal nå begynne på høyskole til høsten. Jeg har ca. 4,5 i snitt. Økonomi, ledelse og administrasjon finner jeg interessant. Jeg vil helst ikke jobbe med mennesker; pedagogisk sett. Jeg liker fakta, å f.eks diskutere hvorfor et kjøp kan vere bra. Engelsken min er forferdelig dårlig, men jeg bruker den hele tiden i foretaket mitt pga. utelandske leverandører. Siden jeg var 13-14 år allerede, begynte jeg med bruktsalg. Så fortsatte det. Jeg sluttet i alle småjobbene jeg hadde, og startet et egenmannsforetak uten innblanding, som jeg har hatt gående i 2 år nå. Jeg er interessert i penger, og kjøp/salg/markedsføring går naturlig i min tankegang. Men vil jeg mestre et så krevende studium? Jeg er så usikker. Jeg "krever" mye fritid, trenger det og vil ha det pga en psyke som krever sitt. Jeg vil ikke ha en jobb der jeg må reise over lengre tid. Noen so har gått økonomi f.eks?
Zakuro Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Altså, å studere er noe man går inn for. Jeg hadde lavere snitt enn deg, men jeg gikk nå ut med en bachelor grad, og med brukbare karakterer. Og jeg har i tillegg lærevansker. Går du inn for det så greier du det.
Glynis Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 dytt Du trenger ikke dytte noe når det allerede er på de øverste plassene på siden, og det i tillegg er midt på natten. Klart du klarer en bachelor. 1
murray Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 At du tror du kanskje er for dum for en bachelorgrad må være noe av det dummeste jeg har hørt Du sier til deg selv at du skal klare det også gjør du en skikkelig innsats. Det er bare 3 år av livet ditt. Det går fort. Du kan bruke 4 år også uten at noen ugleser deg. Det går fint. Bare å hoppe i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå