Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere graviditetstester?

Lei av å bruke 180 kr hver gang jeg kjøper meg en test på apoteket.. Ser noen skriver at de bruker billige tester.. Hvor kjøper dere disse, og hvordan funker det? (Skjønner at man må tisse på de... Men hvordan gir de utslag etc?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lenke

Har kjøpt her en gang.

De har god service og kjapp levering :)

Skrevet

Takk! :) Det står at om man bestiller for mer enn 200kr, så kommer det toll/moms i tillegg.. Tenkte å kjøpe en EL-test. Den koster 199,- + 10 kr i porto.. Må jeg da betale toll/moms? Er portoen inkl. i de 200kr, eller ikke?

Skrevet

Du det vet jeg desverre ikke :sjenert:

Jeg kjøpte bare en hel haug med sånne 8 kr tester jeg, jeg tenkte ikke noe over det da jeg betalte.

Men du kan jo sende de en mail og spørre :)

Skrevet

Okei! :)

Men hva er best å bruke av stav, strimmel og slike "vanlige" Clearbluetester der det står "gravid/ikke gravid"? :)

Skrevet

Ser at stav og strimmel kommer ut på ett forresten :gjeiper: Alternativet er å tisse rett på pinnen eller i en kopp :)

Var en litt greiere pris på denne siden ja, enn hva man må punge ut med på apoteket ;)

Skrevet

Jeg har brukt billigetester, kjøper da 20 strimler om gangen for ca 180. Og bruker plast-shotglass for å ta prøvene. Med en gang du ønsker stav eller digital i stedet for strimler koster det en del mer. Stav er bare en strimmel i en fancy innpakning.

Men jeg kunne gjerne tenke meg å gå for noe enda billigere - så følger med her for å se om noen har en god e-bay link, og også kort kan forklare hvordan jeg betaler på e-bay.

Skrevet

Er strimmeltestene like sikre som f.eks CB?

Skrevet

Er strimmeltestene like sikre som f.eks CB?

Ja, de er akkurat like sikre, og med samme sensibilitet.

CB er beryktet for synålsstreker, og streker på feil sted Billigstrimlene er beryktet for falske streker etter tidsfristen. Men så lenge man ser etter en bred strek, med farge, som dukker opp innen tidsfristen er de akkurat like sikre.

Skrevet

Du betaler kun moms når det du kjøper har en verdi på kr 200 eller mer. Porto o.l. påvirker ikke dette. Så du kan trygt handle for opptil kr 200, og må ikke betale moms, selv om det totalt blir mer enn 200,- med porto o.l.

Skrevet

Jeg kjøper mine tester på Ebay fra denne selgeren og er veldig fornøyd med det. Noen produkter har gratis frakt i tillegg til at det allerede er veldig billig, så det lønner seg å kikke litt rundt i "butikken". Varene blir sendt fra UK og kommer som regel innen 1 uke. Har også kjøpt enda billigere tester fra andre selgere, men har ikke vært like fornøyd med servicen alle steder.

Når det gjelder betaling så lager man seg i forkant en PayPal-konto hvor man enten kan sette inn kontanter eller registrere kortinformasjonen sin. Når man skal betale for varen sin så velger man da PayPal som betalingsmetode og blir da bedt om å logge inn der via Ebay. Når man har logget inn så trykker man bare på den blå bekreftelsesknappen og pengene blir trekt fra kort/konto. På denne måten får ikke selger betalingsinformasjonen din, og du trenger aldri legge inn informasjonen din flere ganger enn den første.

Skrevet

Har kjøpt både fra Lavpris-tester og Billige-tester er akkurat de samme testene og den første tror jeg er litt billgere. Fikk iallefall en pakkepris på eggløsningstester og graviditetstester + folat for under 200 kr sist jeg handlet (10% rabatt og gratis frakt når man handler for mer enn 100 kr).

Er akkurat samme avsender på begge stedene (hadde en gammel konvolutt liggende)

Skrevet

Men hvordan leser man av svaret på disse testene? På CB sine tester står det jo gravid/ ikke gravid, og da er det jo umulig å ta feil av resultaten.. :)

Gjest redstar
Skrevet

Kjøper på ebay, for minst 2-3 for prisen av en, og noen ganger gratis frakt(eller rimelig frakt, fremdeles billigere og akuratt de samme som selger på apotek)

:)

Skrevet

Du leser typ 1strek ikke gravid og 2strek gravid, eller omvendt. Husker ikke, men det følger med "bruksanvisning" og forklaring. Har brukt både graviditetstester og eggløsningstester fra billigetester ved 2 svangerskap. Ikke no tull eller værre enn apoteket sine. Bare mye mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...