Gå til innhold

Hvor har jeg denne melodien fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av melodien i denne sangen minner meg så utrolig om en annen sang, men jeg greier ikke å komme på hvilken. Det er når de synger "do you remember that day - that sunny day" på ca 0.33. Hjelp?

http://www.youtube.com/watch?v=mntt05KNA0Q

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er nå i alle fall en link, kanskje det er en av de sangene som har samplet Nightingales sang.
Skrevet

Right back where we started from, heter i hvertfall sangen. men hvor den kommer fra vet jeg ikke.

om den setningen på 0,33 og stammer fra en annen sang kan og være. men vet dette er en egen låt.

Skrevet

Jeg tror ikke det er denne sangen eller en annen versjon av den jeg har det fra, hørte gjennom litt nå. Det stemmer liksom ikke med måten sangen fortsetter på etter den linja jeg nevnte, hvis dere skjønner. Blir så irritert vettu! :fnise:

Skrevet

Åh guuud, nå kom jeg på neste melodilinje, men står helt fast på den!

Den slutter med "forever", tror jeg. Altså samme melodi som i "do you remember that day, that sunny day - lalala lalala forever. Eller together. Noe i den duren der. Klikker snart jeg nå, har hatt de strofene der i hodet hele dagen.

Skrevet

Kom på det, var denne:

Kanskje ikke rart ingen greide å hjelpe, for det var ikke så likt som det var inne i hodet mitt. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...