Gå til innhold

jenter: holde igjen Orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har ei som eg har vært sammen med noen år no. å vi har ganske hyppig sex når vi kan.

men det eg lurer på, kan ei Jente holde igjen Orgasme? å evt korfår?

for når vi har sex, så er eg veldig opptatt i det å få ho til å komme før/samtidig som meg.

men dette er ikkje altid like lett. ganske ofte så kommer ikkje hun uten leiketøy.

bruker vi leiketøy (når hun har lyst til det) så har ho ingen problemer med å komme.

også stunder der vi har egentli brukt heile dagen på kverandre, tent ho skikkelig: så kommer ho ved kun penetrering.

men spørsmålet mitt:

dei fleste gangene vi har sex, bruker vi ikkje leiketøy, å ho kommer somregel ikkje.

å eg har spurt ho fleire ganger om korfår ho ikkje kom, å då sier ho ganske enkelt at ho ikkje orker og komme, pga ho blir deprimert etter en orgasme, så ho Holdt igjen orgasmen. kan ei jente gjøre dette? uansett kor flink partneren er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel litt til for å holde igjen når den er på god vei.. Men er nok mulig ja.

Skrevet

Ja! Jeg klarer det. Men jeg holder ikke igjen fordi jeg blir deppa etter en orgasme.

Og nei, jeg klarer ikke holde meg hvis jeg fortsetter og bli stimulert/penetrert.

Gjest Raindrops
Skrevet

Vanskelig å si, folk er vel forskjellige.

Jeg kunne sikkert holdt igjen, uansett hva fyren gjorde, ved å bare slå av hodet og "tvinge" meg selv til å ikke være kåt i det hele tatt, men da ville jo ikke sexen blitt noe gøy. Vet ikke om jeg hadde fått det til heller, men orgasmen sitter mye i hodet så det er sikkert mulig.

Men å nyte sexen og samtidig holde igjen orgasmen høres verre ut. Jeg klarer det en liten stund, siden vi har prøvd oss en del på orgasmenekt her, men det er helt klart begrenset hvor lenge jeg kan holde igjen.

Skrevet

eg tenker stadigt på det at eg ikkje varer lenge nokk. varer vel ca gjennomsnittet om eg kjører på. 3-6min?

prøver meg og på lange forspill, men somregel så blir ho for utolmodig å vil få igang akten ganske fort.

vi har et fint sex liv. kan holde på i times vis. å kan og ha kjappe (15min ca) men da er det somsagt verre å få ho til å komme.

er bare bekymra for at eg gjør ting feil sia ho ikkje kommer, men ho er meir en fornøyd uten en orgasme etter det ho sier.

men er som eg ser dere er. skeptisk på det med å holde igjen orgasmen som ho sier.

Skrevet

eg tenker stadigt på det at eg ikkje varer lenge nokk. varer vel ca gjennomsnittet om eg kjører på. 3-6min?

prøver meg og på lange forspill, men somregel så blir ho for utolmodig å vil få igang akten ganske fort.

vi har et fint sex liv. kan holde på i times vis. å kan og ha kjappe (15min ca) men da er det somsagt verre å få ho til å komme.

er bare bekymra for at eg gjør ting feil sia ho ikkje kommer, men ho er meir en fornøyd uten en orgasme etter det ho sier.

men er som eg ser dere er. skeptisk på det med å holde igjen orgasmen som ho sier.

Jeg trenger ikke komme i mål for og bli tilfredstilt.

Kanksje hun er flau(?) At det er derfor hun holder igjen?

Skrevet (endret)

i begynnelsen av Forholdet hadde vi ofte og heftig sex, å hun kom omtrent kver gang uten noke hjelpemiddler.

så eg føler at enten har eg tapt meg, ellers har hun blitt vanskelig :P hehe. ganske frustrerende tankegang egentlig.

å det med flau kan så være, sjøltilliten er ikkje på topp, men er en ting eg stadigt prøver å bygge opp på ho. men korfår skulle ho komt noken ganga, å andre ikkje?

Endret av stautekar
Skrevet

Liker hun ikke forspill? Vil hun helst gå rett på sak og bare bli ferdig? Og i tillegg kommer hun ikke? Da er det noe som skurrer i mine ører, altså... Virker hun i det hele tatt kåt?

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Måtte for første gang holde igjen en orgasme i går. Den kom rett og slett for fort. Det var vanskelig og en smule irriterende, men ikke et stort kunststykke for å si det slik.

Skrevet

kåtheten er vel som normalt, av å til kan ho være sjukt kåt. nesten til å drukne der nede. å av å til litt mindre. å forspill liker ho, men blir fort utolmodig grunnet kåtheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...