stautekar Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 (endret) hei. jeg har ei fantastisk jente som jeg har vært sammen med nå i 4 år. men har et spørsmål ang underlivet hennes som jeg ikke har tørt og spørre om grunnet at jeg er redd jeg skal ødelegge selvtillitten hennes. men eg har stadigt sett i stringen hennes at det er kvitt der. så har jeg også merket av å til når eg fingrer henne, så får jeg ei slags kvit veske, (kan minne om sæd?) på fingrene mine. er ganske så klissete, å lukter noke spesielt. hva er dette? og er det Normalt? det som ender i trusa hennes, kan og se ut som rester fra meg. men det er der enda vi ikke har hatt sex på ei stund. er det Utflod? all hjelp og erfaring om dette, mottas med takk. Endret 4. februar 2012 av stautekar
Lana Del Rey Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Ja, det er utflod. Har aldri før kjent at det lukter når man får det på fingrene, men.
Gjest badeand1 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Kanskje hun har sopp eller bakteriell vaginose siden det lukter litt.
Gjest just words Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 hei. jeg har ei fantastisk jente som jeg har vært sammen med nå i 4 år. men har et spørsmål ang underlivet hennes som jeg ikke har tørt og spørre om grunnet at jeg er redd jeg skal ødelegge selvtillitten hennes. men eg har stadigt sett i stringen hennes at det er kvitt der. så har jeg også merket av å til når eg fingrer henne, så får jeg ei slags kvit veske, (kan minne om sæd?) på fingrene mine. er ganske så klissete, å lukter noke spesielt. hva er dette? og er det Normalt? det som ender i trusa hennes, kan og se ut som rester fra meg. men det er der enda vi ikke har hatt sex på ei stund. er det Utflod? all hjelp og erfaring om dette, mottas med takk. Det er nok utflod ja, lukt er og helt normalt faktisk og trenger ikke nødvendigvis bety at noe er galt, men det kommer an på lukten. Vaginal utflod er en genial mekanisme. Den er kvinnekroppens egen mirakelkur - den smører, renser og holder det feminine systemet i balanse. Automatisk. Kvinner i alle aldre har vaginal utflod. Den er en essensiell del av kroppens immunsystem og produseres av spesielle kjertler. Utflod kan variere veldig i mengde, lukt og smak. Da syren i utfloden bekjemper bakterier og sopp, er det viktig å opprettholde den naturlige pH-balansen i din intimhygiene. Skjedens ytre deler er mer følsomme overfor fuktighet, varme og gnissing fra klær enn andre deler av kroppen din. Disse faktorene er alle med på å øke faren for bakterievekst som kan gi irritasjon og sopp. Alle kvinner har en viss mengde utflod fra slimhinnene i skjeden, og denne kan øke når huden er irritert. Om sommeren eller ved reiser til varmere strøk, er det viktig å bruke undertøy som gir skjeden mulighet til å puste. Noen kvinner opplever økt utflod i forbindelse med eggløsningen. Slik gjør kvinnekroppen det lettere for sædceller å komme fram til og befrukte egget. Ved eggløsningen blir utfloden din mer klebrig, ugjennomsiktig og mindre sammenhengende. Yngre kvinner har ofte mer utflod, men dette avtar med årene. http://www.sit.no/content/2442/Utflod---et-tegn-pa-god-helse. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå