Gjest Kaxxy Skrevet 4. februar 2012 #1 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg gjør følgende morgen: fukter ansiktet med lunket vann, skummer inn Neutral facewash, skyller den av, og går over ansiktet med en varm klut. Om kvelden gjør jeg helt det samme - men først jeg fjerner sminken (maskara, rouge, concealer, mineralpudder) med vanlige makeupwipes! Vet at det ikke er bra for huden med sminkeservietter, men jeg bruker jo facewash og klut etterpå, så alt fra servietten forsvinner jo? Har vært hos hudpleier noen ganger, og de anbefaler seeelvsagt en sånn bløt rens med precleanser som skal masseres inn - men jeg føler ikke at sminken forsvinner, bare blir gnidd ut liksom? Andre som føler det slik, hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 4. februar 2012 #2 Del Skrevet 4. februar 2012 Fjerner øyesminken med sminkefjernerwipes fra enten Garnier eller First Price, så vasker jeg ansiktet med MD Formulations cleanser for alle hudtyper. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 4. februar 2012 #3 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg bruker rensemelk x2 på kvelden + toner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jie-jie Skrevet 5. februar 2012 #4 Del Skrevet 5. februar 2012 Vasker med rent vann. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 5. februar 2012 #5 Del Skrevet 5. februar 2012 Bruker en fra garnier som vask om morgenen, om kvelden er det først jordnøttolje, så vask. Servietter ødelegger jo huden rundt øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 5. februar 2012 #6 Del Skrevet 5. februar 2012 Bruk sminkefjerner fra Dior. Koster 220,- fra ett parfymeri. Men det er noe av det beste jeg har prøvd! All sminke blir lett å få av uten å gni, den er skånsom mot huden og jeg føler ikke at den er oljete på huden etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg bruker arganolje. Syns sminken trekker seg ut av huden og legger seg på toppen av oljen. Renser så fjeset med vanlig ansiktsrens og smører meg inn med krem. noen ganger bruker jeg arganoljen som nattkrem. Huden blir så glinsende at jeg bruker den kun når jeg sover. Er super fornøyd med arganoljen. Har tendenser til eksem i ansiktet, spseiellt om vinteren, og da hjelper arganoljen noe helt enormt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #8 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg hater sminkeservietter, så jeg har bare brukt det jeg finner av billig krem eller solkrem etc på badet, som jeg masserer i ansikt og øynene (for å fjerne sminken) før jeg vasker det av med en varm klut og starter med rens osv. Jeg slipper å skrubbe siden jeg masserer kremen godt før jeg fjerner sminken. Det går veldig lett og jeg har ikke opplevd noe negativt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. februar 2012 #9 Del Skrevet 5. februar 2012 Bruker kun sminkefjerneservietter. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 5. februar 2012 #10 Del Skrevet 5. februar 2012 Først skyller jeg med litt vann, deretter bruker jeg Dermalogica cleanser som jeg masserer inn og skyller av. Om kvelden bruker jeg også Mario Badescu toner og øyesminkefjerner fra Clinique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 5. februar 2012 #11 Del Skrevet 5. februar 2012 Vasker med vann, og gnikker krem rundt øynene for å fjerne all mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 5. februar 2012 #12 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg bruker bare sminkeservietter og vann. Først fjerner jeg alt med sminkeservietter, gjerne de billigste fra First Price eller X-tra, noen ganger Garnier, kommer litt an på hva jeg har kjøpt. Så skyller jeg ansiktet med vann. Aldri hatt noen hudproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #13 Del Skrevet 5. februar 2012 Sminkefjerneservietter er noe av det verste jeg kan bruke på huden - den blir illrød og svir som et h..... Skyller ansiktet med vann flere ganger, bruker så Jan Marini C-Esta(må ha ting som skummer) - og så kanskje annenhver dag bruker jeg en annen rens som eksfolierer uten korn i tillegg. Den aller beste huden hadde jeg når den var så supertørr at jeg måtte bruke produkter med 30% fettinnhold.... Tålte omtrent ingenting(ble illrød og svidde), men så til gjengjeld ut som en porselensdukke. De dagene er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 5. februar 2012 #14 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg bruker facewipes først, så bruker jeg en rens fra Decleor etterpå. Selv om førstnevnte er dårlig for huden, har jeg ikke funnet noe annet som fjerner sminken 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #15 Del Skrevet 5. februar 2012 vann+såpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 5. februar 2012 #16 Del Skrevet 5. februar 2012 Clinique Take The Day Off Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips for øyensminken og MD Formulations Facial Cleanser for resten av ansiktet. Noen sier at sistnevnte ikke fjerner sminken skikkelig, men på meg fungerer den ihvertfall bra. Kommer gjerne an på hvor heavy sminke du har på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pokal Skrevet 5. februar 2012 #17 Del Skrevet 5. februar 2012 Øyensminke med rosa sminkefjerner fra Mary Kay, i resten av ansiktet bruker jeg en lunken klut. Etterpå renser jeg med 3in1 fra Garnier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemumsa Skrevet 5. februar 2012 #18 Del Skrevet 5. februar 2012 Renseservietter fra neutral. Reagerer ikke på disse som jeg gjør på firstprice og x-tra. Garnier og nivea funker heller ikke for meg. Det svir veldig! Neutral derimot, funker som fjell! Og, et tips; Ikke gni renseservietten rundt øynene. Bruk den heller med tommel og pekefinger for å gni maskaraen rett av vippene. Da slipper du å irritere den sarte huden rundt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 5. februar 2012 #19 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg bruker bare eyeliner og maskara stort sett, så jeg tar det bare vekk med sminkefjerningsservietter. Må være litt nøye på hvilken type jeg bruker, for det er noen som får øynene til å svi hvis du skulle være uheldig og få det inni øynene... Får verre hud av foundation, pudder ol., så jeg holder meg langt unna. Prøvde meg med rensekremer og sånt i tenåra og endte opp med tørr hud som flasset. Never again! Lunkent vann på meg Men det er alltid litt flaut når jeg skal legge på scenesminke og ikke aaaner hvordan jeg skal bruke rouge og solpudder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #20 Del Skrevet 5. februar 2012 Sminkefjernere i rens funker ikke for meg heller. Kan stå å massere det inn og skylle 3-4 ganger før sminken er borte. Jeg brukes bare simplewipes og skyller av med vann etterpå. Huden min er ikke glad i for mye vann heller, så det funker fint for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå