Sophia. Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Typen blir snart 18 år, og jeg har lyst å gi han en skikkelig gave. Vi er samboere og har vært sammen veldig lenge, og jeg vil gi han noe som han kommer til å huske lenge. Planen var å gi han hodetelefonene Monster Beats fra Dr. Dre, men de koster jo nærmere 3000 kroner, og det har jeg rett og slett ikke råd til nå. Dessverre er det det eneste han ønsker seg. Tidligere har jeg gitt han parfyme, armbånd og klokke, og jeg føler han har alt han trenger. Jeg vil ikke gi gavekort, for det liker han ikke, og heller ikke penger, siden det er kjæresten min. Er det noen som har noen forslag? Han har bursdag om en uke, og aaaner ikke hva jeg skal finne på. Vil som sagt at det skal være noe skikkelig som han virkelig blir glad for. Prisen må ligge på rundt 1500 til 2000.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 - Nye klær - At du lager et personlig gavekort (at du lager middag, inviterer på kino, gavekort på blowjob/sex, han får velge hvilken film dere skal se, du henter han etter en dag på byen(om du har lappen da) osv. - Kjøpe sexhuske, handjern, bondage-tape, fleshlight osv. på kondomeriet. - Nye sko - Smykke - Datautstyr eller spill - CD - At han får plukke seg ut noe selv? (bildeler, skrujern osv) - Alkohol (vin, øl, sprit) siden han er blitt 18 år. - Ipod - Ring (de har mange kule gutteringer)
Gjest SemperFi Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Her er et billigere alternativ til det headsettet du refererer til. Det er ikke retail, men fremdeles monster som har produsert headsettet. Svart og hvitt tar ca 1-3 uker før du får varen levert, gratis frakt.
Sophia. Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2012 Tusen takk for svar og mange gode tips Tar gjerne i mot flere også? Hva gir dere til typen på slike store dager? Han er ganske fast bestemt på at det er akkurat de hodetelefonene ha vil ha, så vet ikke om jeg tør å ta sjansen på å kjøpe noen andre. Men de er et godt alternativ altså? Skal ta en nærmere titt på de!
Gjest SnowLeopard Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Si rett ut at du ikke har råd til det han ønsker seg, og be om andre forslag. Vil han ikke svare må han nesten bare ta et han får, selv om "han ikke liker det". Det er jo tanken som teller! Endret 5. februar 2012 av SnowLeopard 1
Gjest Levitate Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 (endret) For å si det slik, kjæresten min hadde blitt lei seg om han fikk andre hodetelefoner enn dem han ønsket seg. Dette er noe som de aller fleste blir, de bare viser det ikke. Det er det samme som om du ønsker deg en 40" TV, men i stedet får du en 27" fordi han ikke hadde råd. Prøv heller med noe annet fremfor det headsetet. Endret 5. februar 2012 av Levitate
Sophia. Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2012 Ja, jeg tror det er tryggest å gi han noe annet siden jeg ikke har råd til det han ønsker seg. Utenom headsettet ønsker han seg ikke noe annet enn "masse kjærelighet". Derfor står jeg litt fast! Han må jo egentlig bare ta til takke med det han får når han ikke kommer med forslag, men vil allikevel gi en gave han virkelig blir glad for!
Gjest Thessie! Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Ja, jeg tror det er tryggest å gi han noe annet siden jeg ikke har råd til det han ønsker seg. Utenom headsettet ønsker han seg ikke noe annet enn "masse kjærelighet". Derfor står jeg litt fast! Han må jo egentlig bare ta til takke med det han får når han ikke kommer med forslag, men vil allikevel gi en gave han virkelig blir glad for! Hvis han ønsker seg ''masse kjærlighet'', kanskje det er det du skal gi ham? Finn en måte å gi ham det på, f.eks en god middag med dessert. Lappene som blir nevnt over her er jo en god ide. Det enkleste er ofte det beste Edit: skrivefeil Endret 5. februar 2012 av Thessie!
Allimac Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Vet det kanskje er litt dumt, men hva med å spleise med foreldrene hans, eller søsken av ham? Eller så foreslår jeg en opplevelse, ylvis 4 eller Morten Ramm show er en slager her i huset Lykke til uansett!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Hva med en dildo som han kan bruke på deg?
Gjest Levitate Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 En herlig og kinky, men samtidig romantisk pakke fra Kondomeriet kunne jo vært noe.
ssecret Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Du kan lage en helaften med middag og vin(eller noe annet med alkohol) Du er selvfølgelig dessert nr 2 Dette med helaften er tradisjon mellom meg og kjæresten min, og det er faktisk det vi alltid gleder oss mest til, ikke gaven! Gaven kan f.eks være en stor kurv med forskjellig ting du vet han liker(t-skjorte, cd, film, søte lapper, bilder, noe han trenger, ja hva som helst). Da får han MASSE forskjellig ting, og slike gaver er alltid kjekke og viser omtanke. På fotoknudsen.no har de massekjekke gaver, på internett kan du finne t-skjorte med hans favorittband eller film osv.
Sophia. Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2012 Så mange gode forslag! Tusen takk Heller litt mot en skikkelig helaften med god mat og heller en liten smågave ved siden av (og litt kos etterpå, kanskje med en liten gave til kosen også? tips?), men det var jo også en god idé å samle masse småting han trenger. Tenker også på å finne en skikkelig god genser eller lignende, som han kommer til å ha i mange år. Men må gruble litt til, tar gjerne i mot flere forslag også!
camillaaa Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 18års dagen til kjæresten min kjøpte jeg et armbånd som jeg fikk inngravert. Sto 'Jeg elsker deg' på utsiden og 'Din Camilla' på innsiden Kjæresten min ble ihvertfall utrolig glad
Gjest Mann Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Så mange gode forslag! Tusen takk Heller litt mot en skikkelig helaften med god mat og heller en liten smågave ved siden av (og litt kos etterpå, kanskje med en liten gave til kosen også? tips?), men det var jo også en god idé å samle masse småting han trenger. Tenker også på å finne en skikkelig god genser eller lignende, som han kommer til å ha i mange år. Men må gruble litt til, tar gjerne i mot flere forslag også! Det høres kjempehyggelig ut, men dropp "en liten gave til kosen også". Naturlig kos er det beste
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 18års dagen til kjæresten min kjøpte jeg et armbånd som jeg fikk inngravert. Sto 'Jeg elsker deg' på utsiden og 'Din Camilla' på innsiden Kjæresten min ble ihvertfall utrolig glad Lurer på hvordan han ser ut?? Og hvor kjøpte du den?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Siden det er en gave du vil han skal ha lenge så blir det jo litt vanskeligere. Sko, iPod, datautstyr, osv. vil jo holde maks et par år... Et par forslag: Vin/ølsmakekurs dere kan gå på sammen. Middag på fin restaurant. Barbersett. Armbånd, klokke eller lignende. Fotobok.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har en kjæreste som også er 18, og til jul ga jeg han flaskeåpner med navnene våre + dato på (tenkte det var litt originalt i forhold til f. eks et halskjede ), en kul t-skjorte og en parfyme. Jeg tenker spesielt klær er kult å kjøpe til kjæresten, for det er jo et tegn på at man kjenner hverandre. Hvis ikke så synes jeg en kosekveld hjemme hadde vært en veldig fin gave! Du lager middag, tenner lys, hører på musikk, gamer (vet ikke hva dere liker å gjøre jeg?) og masse sex så klart! Ellers så kan du jo kjøpe konsertbilletter til et band du vet han liker
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Jeg tok en svæær kartong, som jeg over en lang periode fylte opp med ting jeg fant underveis som jeg visste han kom til å like. Div. filmer, serier, bøker, en special edition dvd av favorittbandet hans(tok en eeevighet å finne), treningstøy, en ting fra kondomeriet jeg visste han ville vi skulle prøve, billetter til en konsert, snus, sjokolademelk(han elsker det;)) og noen flasker vin. Jeg samlet vel i ca.4 mnd. Mye av dette ble kjøpt på nettet til en god pris slik at totalsummen kom på 2000kr. På dagen hans, han fylte 25, pyntet jeg meg skikkelig, lagde god middag til oss, og gjorde alt klart til han kom hjem fra jobb. Til dessert fikk han favorittdesserten sin, og denne gigapakken. Han var snill som et lam i flere mnd etterpå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå