Gå til innhold

Hvor mye og hvordan selge brukte dyre ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har skjemt bort dama i en årrekke, takken er at hu er utro.

Så hun har flytta og skjønte at hun ikke kunne ta med masse av tingene jeg har kjøpt til hu. Er ganske mansse, ja har vært en dott..

Men er sikkert 10-15 sånne LV vesker og andre dyre ting. De har jo kostet opp mot 20.000 så bør vel kunne få noe for de brukt? Er det noe sted jeg kan selge alt på en gang eller no? Ikke så hypp på å lage annonse på finn, aner jo ikke hva jeg skal ta og orker ikke masse henvendelser heller.

Hadde egentlig tenkt å bare hive alt sammen, men sorry, føles som en bedre hevn å selge dritten.

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det til Fretex.

• Liker 3
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Epla.no

Ellers byr jeg 500,- for hele greia :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Finnes det en vintage/ secondhand butikk i nærheten av deg som kan kjøpe hele hurven? Hvis ikke anbefaler jeg ebay (du kan selge alt samlet eller hver for seg der). Og det er også et fint sted å sjekke hva pris ligger på for brukte LV.

Og så bruker du pengene fra salget på deg selv

:klem:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville googlet nypris, moderert den og brukt finn.no for alt det er verdt :)

Skrevet

Du får nok solgt det veldig lett på finn.no. Si at du bare vil ha mail. De dyre tingene går fortere enn de billige av en eller annen grunn :P Side2vintage funker kanskje også?

Skrevet

Om du har gitt ting til henne, er det ikke hennes ting da? Ville tro det er litt på skyggesiden av hva som er lov eller ikke, om det selges uten hennes tillatelse.

Kan jo si at hun ikke fortjener bedre som er utro, men ville ikke risikert å komme på kant med loven for å ta hevn. Spør evt om å få verdifulle ting tilbake når du pælmer henne ut. Om du ikke alt har gjort det. :)

Skrevet

Epla.no er en fantastisk flott portal for å få solgt ting man ikke bruker, og ikke minst så er det mange som er der inne og handler og ser så du får garantert solgt alt.

Skrevet

Send meg gjerne en mld med bilder så kjøper jeg et par vesker fra deg :)

Skrevet

Er også interessert i å kjøpe, send bilder på pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...