Harmonics Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg veit at jeg høres arrogant ut nå, men hvorfor skal jeg drive å unnskylde meg selv? Jeg er lur og jeg liker lure folk, that's it. Har hatt sjekke-konto på match nå nesten et helt år, og det er ikke et eneste menneske der inne som har giddet å sende en melding, de klikker bare "vil vise bildet sitt til deg". Ja men det driter jeg i, det er bare fasade, har du noe fornuftig å si og komme med eller er det bare sparkling og sminke på overflaten med deg? Vetikke, nå er jeg sånn i tredeve-åra og mange av de bra damene som ble "tatt" tidligere blir litt ledige nå, men hvor finner jeg dem, liksom? På byen er dem ihvertfall ikke, da flere av dem har barn og det er jo helt streit.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 På kaffebarer? Biblioteket? Universitetet? Bokhandler? Ut i marka? 2
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Du skryter av høy IQ men etter å ha lest innlegget ditt syns jeg du utstråler at du heller er mindre smart. 26
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 På kaffebarer? Biblioteket? Universitetet? Bokhandler? Ut i marka? Bedre tips enn på match i hvert fall.
Harmonics Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2012 Du skryter av høy IQ men etter å ha lest innlegget ditt syns jeg du utstråler at du heller er mindre smart. Tja. Er det lørdag idag? Ja det er visst det. Klokka ser ut til å være litt over ti, også. Men takk.
Gjest Regza Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 http://www.intellectualpassions.com/ der kanskje? 1
Harmonics Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2012 (endret) ^^^ Ja det er vel en tanke, {EI}NTJ-dating sites. I svømmehallen. Over eller under vann? Endret 4. februar 2012 av Harmonics
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Godt du selv er klar over at du virker arrogant. Det var ingen verdens ting i innlegget ditt som vekte en halv nysgjerrighetsnerve hos meg, og om profilen din på match er likedan skjønner jeg godt at postboksen din ikke er sprengt. Hva med å: 1) Starte med positiv innstilling (mao. ikke "jeg driiiter i fasaden" og "er du bare ei sminkedokke eller?") 2) Spørre damene litt? Hva leter DE etter? 18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 Ja men det driter jeg i, det er bare fasade, har du noe fornuftig å si og komme med eller er det bare sparkling og sminke på overflaten med deg? Vetikke, nå er jeg sånn i tredeve-åra og mange av de bra damene som ble "tatt" tidligere blir litt ledige nå, men hvor finner jeg dem, liksom? På byen er dem ihvertfall ikke, da flere av dem har barn og det er jo helt streit. Du har ikke et veldig voksent språk til å være i tredveårene... 15
Gjest Bomullsdott Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Kommer an på om du mener sosial IQ (eq?) eller sånn matematisk/logisk IQ. Vil du ha en dame som er sosialt smart, er det ingen spesielle steder å lete, for de finnes over alt. Du må bare være tålmodig. Folk som har opplevd mye motgang og ikke bare har levd på en rosa sky, scorer ofte høyt på sosial IQ. Paryjenter som ikke gjør annet enn å sminke seg, flørte med gutter og dra til syden, har sjelden mye mellom ørene. Vil du ha en som har høy logisk/matematisk IQ, er det vel bare å oppsøke jenter som studerer til å bli sivilingeniør, astrofysikk og kanskje økonomi. Eller ta deg en tur innom Mensa. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Eller ta deg en tur innom Mensa. Ta deg en tur innom Mensa? Det går ikke an å "ta seg en tur innom" Mensa, det er en medlemskubb. 1
Knirke Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Du finner dem på sære barer sent på natten midt i uka :gjeiper: 3
Harmonics Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2012 (endret) ...om profilen din på match er likedan skjønner jeg godt at postboksen din ikke er sprengt. Mja, nei det er et halvt til et dusin "se bildet mitt"-henvendelser i uka. Bare snodig at ingen av dem liksom gidder å ta seg bryet til å skrive noe, selv. Det er liksom bare det der "vil du se bildet mitt". Endret 4. februar 2012 av Harmonics
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Men hva står det da? Hva har du skrevet om deg selv, som gjør at en kvinne kan bli nysgjerrig på å ha dialog med deg? 3
Gjest Bomullsdott Skrevet 4. februar 2012 #16 Skrevet 4. februar 2012 Ta deg en tur innom Mensa? Det går ikke an å "ta seg en tur innom" Mensa, det er en medlemskubb. Tssss... Det er jo ikke noe problem å finne folk derfra, selv om du ikke har lov å bli med i Mensa selv.
Gjest UngKalven Skrevet 4. februar 2012 #17 Skrevet 4. februar 2012 Haha, det var i alle fall noen som følte seg truffet her. TS spør jo bare et legitimt spørsmål, men så var det dette med janteloven da. 6
Harmonics Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #18 Skrevet 4. februar 2012 Det er jo ikke noe problem å finne folk derfra Jeg får vel bli litt sånn avansert stalker, og jakte opp folk basert på doktor-grads avhandlingene deres. Husker det var ei bra beib som reiste ned til CERN og jobba greit med Rubra sine saker. Og kjører man på såpass høyt nivå, da har man ikke tid til å finne seg så mye fast type.
Gjest Bomullsdott Skrevet 4. februar 2012 #19 Skrevet 4. februar 2012 Jeg får vel bli litt sånn avansert stalker, og jakte opp folk basert på doktor-grads avhandlingene deres. Husker det var ei bra beib som reiste ned til CERN og jobba greit med Rubra sine saker. Og kjører man på såpass høyt nivå, da har man ikke tid til å finne seg så mye fast type. Du kan jo lage en kontaktannonse i forumet deres (du har mulighet til å skrive som gjest). http://www.mensa.no/forum/ 2
Gjest Nanette Skrevet 4. februar 2012 #20 Skrevet 4. februar 2012 Jeg veit at jeg høres arrogant ut nå, men hvorfor skal jeg drive å unnskylde meg selv? Jeg er lur og jeg liker lure folk, that's it. Har hatt sjekke-konto på match nå nesten et helt år, og det er ikke et eneste menneske der inne som har giddet å sende en melding, de klikker bare "vil vise bildet sitt til deg". Ja men det driter jeg i, det er bare fasade, har du noe fornuftig å si og komme med eller er det bare sparkling og sminke på overflaten med deg? Vetikke, nå er jeg sånn i tredeve-åra og mange av de bra damene som ble "tatt" tidligere blir litt ledige nå, men hvor finner jeg dem, liksom? På byen er dem ihvertfall ikke, da flere av dem har barn og det er jo helt streit. Jeg tror at om de vil vise bildet sitt for deg, så er det kanskje bare en forsiktig måte å tilnærme seg på? Har du tenkt at det kan være det? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå