AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Han på ryggen, jeg på ryggen. Slik at vi ligger føtter mot føtter. Penisen treffer så og si rett på g-punktet
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 du må nesten fortelle hvilke du har prøvd da, hvis vi skal foreslå noe nytt 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 hihi, ja altså .. egentlig kun de "vanlige" .. misjonæren og doggystyle , når jeg ligger på ryggen med leggene over skuldrene hans, ligge i skje, være på toppen, både baklengs og forlengs, og det var det
Gjest Levitate Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 (endret) 1. Omvendt misjonær. 2. Doggystyle. 3. Misjonær. Jeg er litt kjedelig, men de kreative stillingene passer ikke alltid like bra. De tre her derimot passer seg alltid! Edit: Har du iPhone, last ned appen iKamasutra! Veldig praktisk app med mange forskjellige stillenger. Også har man selvfølgelig denne nettsiden, her er veldig mye rart. Endret 4. februar 2012 av Levitate
Gjesten Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Du burde kunne finne noe du liker her: http://www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Han på ryggen, jeg på ryggen. Slik at vi ligger føtter mot føtter. Penisen treffer så og si rett på g-punktet Kan du tegne eller finne en tegning av denne stillingen? Jeg klarer ikke se den for meg
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Motsatt misjonær, som noen nevnte her, synes jeg virker utrolig kjedelig.. men å ligge (jeg) md mage ned, og han magen og resten heltinntil meg er fint. Jeg klarer ikke å velge favoritt, men jeg er så "harry" at jeg FAKTISK synes 69, misjonær og doggy er godt. Trenger ikke å være så avansert..
Nevian Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Her er det mye inspirasjon å finne www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml
tom1986 Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 av de vanlige liker jeg å bli ridd og doggy. av de mer krevende liker jeg å plukke jenta opp og ta henne stående. hun holder fast i halsen min, bena rundt meg, mens jeg holder henne fast i rumpa. krever dog at man er litt veltrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå