AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg mener jeg leste om noe man kunne ha i øynene, når man var rød på det hvite. Da ble det hvite helt hvitt. Noen som vet?
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Clear Eye Er ikke Clear Eyes fortsatt ulovlig i Norge?
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Er ikke Clear Eyes fortsatt ulovlig i Norge? Ulovlig? Det har jeg aldri hørt om. Hvorfor skulle det være ulovlig? Har brukt det lenge jeg i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Det er forskjellige typer ClearEye. Hilde Christina testet en type de selger i USA, og hun anbefalte den ikke, den virka visst farlig eller noe..
pandabear Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Jo de selges ikke i Norge, og hvis den blir stoppet i tollen så blir den nok kastet. Men man får kjøpt den billig på ebay, så det går ann å kjøpe den der å håpe den kommer gjennom tollen.
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Ulovlig? Det har jeg aldri hørt om. Hvorfor skulle det være ulovlig? Har brukt det lenge jeg i alle fall. Det var ihvertfall ulovlig tidligere fordi det inneholder tetryzoline, som er et legemiddel. Min lenke Endret 4. februar 2012 av Alyah
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Gjorde litt reaserch jeg. "Spersallerg" Selges reseptfritt på apotek, og funker på samme måte som "clear eyes". Som han over sa.. egentlig mot pollenallergi.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 TS her. Takk alle sammen Da skal jeg se etter den på apoteket først. Ellers får jeg se etter cleareye, noe må jeg ha.
Wonders Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 apoteket sin her i Norge leverer ikke på samme måten, men den er bedre enn ikke no. Den andre ulovelige typen er fantastisk, men men jeg vil ikke bestille den eller ta den med inn i landet her.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 spersallerg funker litt, men flaska varer bare en måned og koster ganske mye uten resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå