AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg møtte en mann på sensommeren. Det var full klaff fra første stund for min del, og han innrømmet at han var interessert i meg også. Vi inngikk et slags forhold hvor vi treffes med jevne mellomrom og nyter hverandre. Jeg tok opp ganske tidlig at jeg fikk følelser for ham, og det virket greit. Så gikk det litt tid, og jeg fikk en stor nedtur. Jeg var blitt skikkelig glad i ham, men han svarte at han ikke hadde følelser for meg. Problemet er bare at han for det første ikke er den typen som leker med mennesker, og for det andre ikke oppfører seg som han er uberørt. Etter en par runder med meg selv valgt jeg å fortsette å ha kontakt med ham ( vi møtes uansett i forskjellige settinger, grunnet våre barn) Slik har tiden gått, og vi har hatt noen runder som har krevd mer av oss begge, men vi treffes fortsatt jevnlig. Og ikke minst snakker vi på telefon/mail/chat/SMS så godt som hver dag. Så i julen kom han plutselig en natt, etter en tur på byen, selv om han visste jeg hadde både mine og hans barn i huset ( vi har vært nøye med å ikke involvere dem) og det virket ikke som det gjorde noe om de merket han var her. Så ble jeg og mitt barn invitert inn til ham på kveldsmat en kveld sammen med hans barn. Det siste som skjedde var at vi avtalte en felles aktivitet i dag, hvor barna deltok, og vi har hatt en herlig dag sammen. Og jeg blir mer og mer forvirret og frustrert. Hva er det egentlig han vil. Fortsatt ha en sengepartner og ikke mer, eller er dette starten på noe mer?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Du får spørre han.... Min erfaring når man stiller krav er at han da sier "men jeg sa jo jeg ikke hadde følelser....". Men finn det ut, og om han svarer det så kom deg vekk jo før jo bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Så i julen kom han plutselig en natt, etter en tur på byen, selv om han visste jeg hadde både mine og hans barn i huset ( vi har vært nøye med å ikke involvere dem) og det virket ikke som det gjorde noe om de merket han var her. Skjønte ikke den der, jeg. Hvorfor hadde du hans barn i huset? 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Skjønte ikke den der, jeg. Hvorfor hadde du hans barn i huset? Kanskje barna deres er venner/klassekamerater? Tviler ikke på at denne mannen liker deg TS, men han har jo sagt rett ut hvor han står. Og nå er du derfor veldig enkel og ukomplisert å være med, for det er uforpliktende. Han har sitt på det tørre han, du kan ikke forvente kjærlighet, lojalitet, eller en fremtid sammen. I teorien kan han bare avslutte eller gå og forelske seg i ei annen uten at han har gjort noe "galt". Jeg regner jo med han ikke er uberørt av det, men når han har sagt så rett ut at han ikke har følelser så tar jeg det som at han er hundre prosent sikker på at du ikke er kvinnen i hans liv. Mulig jeg kan ta feil, og ting kan forandre seg. Men det er nok et farlig spill å investere masse tid i dette og sitte og innbille seg at man er et steg nærmere hele tiden fordi han introduserte deg til sønnen eller sa og gjorde ditt og datt.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kjente hans barn før jeg kjente ham, bare så det er nevnt. Når det er sagt så må jeg si at jeg tror nok Cuntzilla har mye rett. Jeg innser det.. Problemet er at jeg treffer ham enten jeg vil eller ikke og jeg vet jeg vil slite med å forholde meg til ham. Det er noe av det som er vanskeligst, slik jeg føler det nå. Kunne jeg holdt meg lagt unna så tror jeg det hadde vært enklere
Gjest Cuntzilla Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kjente hans barn før jeg kjente ham, bare så det er nevnt. Når det er sagt så må jeg si at jeg tror nok Cuntzilla har mye rett. Jeg innser det.. Problemet er at jeg treffer ham enten jeg vil eller ikke og jeg vet jeg vil slite med å forholde meg til ham. Det er noe av det som er vanskeligst, slik jeg føler det nå. Kunne jeg holdt meg lagt unna så tror jeg det hadde vært enklere Jeg ser den! Hvis situasjonen er som jeg har gjettet på, så er det bare en ting å gjøre: avslutte. Det er jo ironisk nok den beste måten å få en slik mann til å få ut fingern og innse at han må ha deg, og om han ikke gjør det så er jo det å ende det fremdeles den beste løsningen. Men det at du må forholde deg til han gjør jo noe som allerede er vanskelig enda verre. Det vil kreve veldig mye av deg! Men snakk med han før du gjør noe. Si at i og med at du har følelser for han så er det ikke noe kult å fortsette, og iallefall ikke ta noen steg videre i forholdet. Han burde jo skjønne dette fra før da, man fortsetter ikke et forhold hvor man ikke er spesielt forelsket selv og VET den andre er det. Men folk har vanskelig for å gi slipp på ting de liker selv om de vet de burde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå