Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Joanna
Skrevet

Nå er det en god stund siden jeg så denne filmen, men fant en snutt av filmmusikken i dag, og ble sittende og fryse på ryggen.

Husker hvor tårene silte første gang jeg så Cast Away...

Det er egentlig en flott film!

Og skremmende.

Har du sett den?

Hva synes du?

(Trenger du oppfrisker- hør på musikk Cast Away med Alan Silvestri. Garantert stå-pels hvis du likte filmen.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg er helfrelst Tom Hanksfan selv, og sluker det meste rått. Er ergo svært subjektiv, men det er en helt grei film - hadde det bare ikke vært for den scenen med skøyten... :hår:

Skrevet

Jeg synes at den var midt på treet.

Litt forutsigbar liksom...

Men absolutt en film som er verd å se (men jeg ville ikke brukt penger på å kjøpe den).

Det er en av disse filmene jeg aldri kunne tenkt meg å se to ganger

Skrevet

Likte ikke slutten jeg...

Men ellers var den bra, som de fleste Tom Hanks-filmer. :blunke:

Skrevet

Joda... den var grei nok, men det fins jo grenser for hvor morsomt og spennende det er å se på en fyr snakke med seg selv i timesvis...om han er aldri så mye Tom Hanks :roll:

Kan ikke komme på noen andre som kunne gjort rollen så bra som han, men syns filmen var tynn og kommer ikke til å se den igjen om jeg kan unngå det...

Skrevet

Har sett den ja.

Mener å huske at jeg likte den veldig godt.. Ehh. jo, jeg gjorde det. :D

Gjest glamourgirl
Skrevet

En av de kjedeligste filmene jeg har sett. Beklager, ikke grein jeg, og ikke syns jeg den var spennende. Og Tom Hanks...ja ja, han er dyktig, men ikke såååååå dyktig at jeg orket 3 timer med han og en fotball malt med blod som han snakka med. Spolte mesteparten av filmen. Sorry, jenter... Mulig den var for oppskrytt, med oscar-nominasjoner og denslags.. Not my cup of tea... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...