eva-80 Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er en jente i begynnelsen av 30 årene, singel og jobber innen helsevesnet... For en stund siden oppdaget jeg at jeg ser på sjefen min med nye øyne... vi er begge ganske nye i bedriften, men tror vi har en lignende væremåte med kjappe morsomme replikker, så vi har noen artige episoder Men så vet jeg ikke om jeg skal tørr å foreta meg noe med det videre eller ei.. jeg så på sist møte at han holdt øyenkontakten med meg lenge men seff kan det ha noe helt anna forklaring på det.. Han er 12 år eldre enn meg, men jeg har ett liv som gjorde at jeg måtte bli voksen litt for tidlig, så det gjør liksom ikke noe.. vi begge oss har barn som er ikke små lenger men i den alder at de trenger oss enda .. Skal jeg bare glemme han eller skal jeg sende han noen aldri så små signaler tro? hm....
nouveau Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Hvis dere begge er single, så hvorfor ikke? Noen ørmå signaler kan ihvertfall ikke skade
nouveau Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Lykke til da (Dessuten synes ikke jeg at 12 år er allverdens når du er i begynnelsen av 30-årene) Endret 4. februar 2012 av nouveau 1
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Det kommer litt an på hvilke signaler du har tenkt til å sende ut. Du ønsker ikke bli sett på som uprofesjonell, og at dere begge har kjappe replikker iblandt er vel bare gøy, ikke nødvendigvis grunn til å hinte om "hey, you, me, dinner, wooh" når han er sjefen din. 1
eva-80 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2012 Det kommer litt an på hvilke signaler du har tenkt til å sende ut. Du ønsker ikke bli sett på som uprofesjonell, og at dere begge har kjappe replikker iblandt er vel bare gøy, ikke nødvendigvis grunn til å hinte om "hey, you, me, dinner, wooh" når han er sjefen din. Nei, sant, det vil jeg ikke, for jobben er nemlig veldig viktig for meg... Samtidig kjenner jeg til en enhet der det også skjedde en lignende forelskelse mellom sjef og ansatt og de oppfører seg så profesjonelt at om man ikke vet at der er samboere ville man aldri kunne gjette seg til det. De ble sammen en god stund etter at de begynnt å jobbe sammen.. så det er nok ikke umulig, bare det er mere å ta hensyn til. at vi har samme type humør mener jeg bare å si at jeg tror på " like barn leker best " ordtaket. Er ikke så innbilsk da at jeg tror at han vil ha meg, men bare liker han litt for godt, så seff begynne man å analysere :D :D Får da se om det blir noe av det
Bernardette Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Selvsagt er det fullt mulig å være i forhold, og jobbe sammen. Jeg levde slik i mange år selv, og ingen ville trodd at vi var partnere og i tillegg hadde barn sammen. Mao. hele pakka. Uansett - bra du er klar over at det er litt komplisert, så du går sakte frem. Om du skal teste terrenget og gi små hint er konklusjonen at du bær gå svært vagt frem. Lykke til! 1
eva-80 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk Bernadette at du deler din erfaring med oss, jo, jeg skal gå veldig forsiktig frem ( om jeg tørr i det hele tatt ) vil jo ikke dumme meg ut... Men bittelitt må æ prøve....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå