Gå til innhold

hva?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

vet ikke helt hvorfor mitt innlegg ble slettet men jeg prøver igjen, jeg skal etter julens fetende mat prøve å ta av noen kilo og lurer da på hva man spiser som er sundt? som også er mulig å få tak i vanlige matforretninger!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Frukt og grønnsaker.

Og innlegget ditt ble ikke slettet, mulig det ble flyttet. Regner med at det er dette innlegget.

Skrevet

Helt enig i at frukt og grønnsaker er tingen. Men noe frukt har mer kalorier enn andre så ikke spis ubegrenset av det.

Gulrot,kålrabi eller stangselleri er bra å ha som redningsplanker når man bare må ha noe å stappe i munnen eller knaske på.

Ungå stekt mat.Bedre med dampet og grillet.Spis mindre porsjoner enn før.

Tenk fett og sukker, kutter du ut alt med større mengder fett og sukker vil du nok gradvis gå nedover i vekt.

Lykke til ! (fortell hvordan det går)

Gjest Anonymous
Skrevet

uff jeg føler jeg sprekker nå...dette går dårlig..men jeg har ikke rørt brus eller noen form for godteri, noe jeg vanligvis putter i meg hver kveld forann tven..men jeg må innrømme at dte blir tidlig sengen poå megidag hvis jeg skal klare dette. men jeg prøver å overbevise meg selv om at det blir bedre etterhvert. men jeg har anskaffet meg noe bra knekkebrød da, men pålegget jeg ruker er kanskje ikke så bra, ren ost.. men jeg har droppet smør og har en dæsj paprika på..

Skrevet

Denne ble flyttet, fordi Kropp og Helse er et mer egnet forum og du øker sjansen for flere svar.

Tusenfryd - moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...