AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har lett for å forelske meg, og oftest tar det bare minutter før jeg vet med meg selv om jeg kan falle for noen eller ikke (kan vel ikke kalle det forelskelse ved første blikk, men heller betatt e.l.) Det er ikke mange personer som får meg til å føle på den måten - men når det først skjer, så faller jeg pladask. Noen som har det på samme måte? På en måte er det jo litt irrasjonelt - man avskriver potensielle partnere etter bare et minutt eller så, bare fordi man ikke kjenner "magefølelsen". Og det kan jo være negativt? Var på den date nylig, som gikk veldig bra tror jeg, og det virket som om begge smilte fra øre til øre. Det er en herlig følelse Hva gjør at dere faller pladask for noen, og hvor lang tid tar det før dere vet at "kan falle for" vedkommende?
kulu-kulu Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Blir relativt fort betatt,men pga at jeg har unger,så lar jeg meg ikke falle for dypt med en gang. Han jeg er sammens nå,er den første som får treffe ungene mine,etter bruddet med barnefaren. Har hatt forhold før,men har aldri følt det så sikkert som nå. Så det blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå