AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Noen som har noen tips til akebrett/kjelke til en 4-åring og 6-åring? gjerne et som de kan dele på Vil gjerne ha et rimelig, da det ikke er hele året et akebrett kan brukes
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Noen som har noen tips til akebrett/kjelke til en 4-åring og 6-åring? gjerne et som de kan dele på Vil gjerne ha et rimelig, da det ikke er hele året et akebrett kan brukes Ville kjøpt de hvert sitt brett. Tenker på de brettene hvor en ligger på brettet med overkroppen. Evt. 1 brett og en rattkjelke då de kunne byttet på. Dele 1 fordi det ikke kan brukes året rundt??? He he, dummeste jeg har hørt!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Ville kjøpt de hvert sitt brett. Tenker på de brettene hvor en ligger på brettet med overkroppen. Evt. 1 brett og en rattkjelke då de kunne byttet på. Dele 1 fordi det ikke kan brukes året rundt??? He he, dummeste jeg har hørt! Les en gang til. Vil ikke ha noe dyrt i og med at det ikke kan brukes året rundt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 På Finn kan du kjøpe billig akebrett, så får de hvert sitt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 IKKE KJØP RUNDE AKEBRETT!!! Beklager store bokstaver, men altså... De runde tefat-brettene er livsfarlige! Du har ingen, absolutt null, kontroll. Alt du vet er at du sklir nedover, og ikke en gang det er sikkert du gjør. De kan godt få for seg å plutselig skli bortover også. Og rett inn i et gjerde eller et tre. Du vet sikkert dette, men nevner det for de som ikke er klare over det. Runde akebrett er livsfarlige! Med det mener jeg det bokstavelig, de har drept mennesker før. Folk som har sklidd ut i veier eller inn i trær fordi en ikke har noen kontroll på disse runde akebrettene. Når jeg var liten akte vi med kjelke, det er det morsomste jeg vet om selv den dag i dag. Og jeg er voksen, heh. Men altså, de koster jo litt da. Men et vanlig akebrett til 50-100 kroner i alle fall. Ikke disse som bare er rompe-akebrett, for de er ikke så moro som et vanlig et som i alle fall er litt mer sånn vanlig akebrett. 1
Gjest pysepusen Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Jeg hadde noe à la dette da jeg var liten! Supergøy!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Stiga snowracer, ett til hver. De varer iallefall i tja 30år, og er veldig kjekke å kjøre med:-)
Chiquita Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Enig i at stiga snowracer er toppen... Koster ikke mange hundrelappene heller. Og ja, de trenger et hver om de er av typen som liker å leke ute
Gjest NozMonster Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 kan tenke meg at frost-serien vil slå skikkelig bra ann
Mamma1 Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Kjøp på finn. Da får du to til prisen av en:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå