Gå til innhold

Noen super snille sjeler her ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ble kanskje litt feil plassert, men hvert fall:

Jeg ble inspirert av en annen tråd med en som slet med telefonskrekk, vet det er tåpelig, men jeg greier bare ikke ringe :( Tar heller store omveier som skaper masse stress og tidsbruk om det betyr jeg kan slippe å ringe...

Så er det noen her på Kvinneguiden som kanskje kunne ringt ett nummer for meg?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hva gjelder det og hva er nummeret? Hvis jeg rekker det nå kan jeg gjøre det. Kan ikke love, har vakt så kan ikke love noe. Men skal prøve

Skrevet (endret)

Ja, det kunne jeg ha gjort. Men jeg vet ikke hvem som er bak AB. Jeg ønsker ikke å ringe etter sykebil, bank, legevakt/legekontor, tannlege osv. for noen jeg ikke kjenner/er i familie med. Det blir for privat, og de ville aldri tatt meg seriøst.

Så du hadde fått hjelp over her og at det ikke var noe av det jeg nevnte over =)

Endret av apple♥
Skrevet

Er det fest? Eller? Så jeg kan spørre dem direkte.. Kan ringe for deg. Må bare vite... Er det ett selvskap / fest eller hva er det du kler deg til

Skrevet

Er det fest? Eller? Så jeg kan spørre dem direkte.. Kan ringe for deg. Må bare vite... Er det ett selvskap / fest eller hva er det du kler deg til

Det er bare et utested :) Vi skal ha jentekveld, men ingen av oss tørr å ringe å spørre, også er det jo så kaldt ute om dagen!

Så nummeret er til en sånn informasjon ting til utestedet.

Skrevet

send sms.

Skrevet

Hvorfor ikke sende en tekstmelding?

Hehe! Vi tenkte tanken, men var ikke sikre på om det kom til å fungere, siden det sto man skulle ringe nummeret for å få reserve, generelt informasjon etc.

Skrevet

Hvis det gjelder desire, så er det stengt i dag!

Så lenge du kler deg fint så går det greit! Altså. Ikke joggesko lizm.

Kle deg fint så går det bra!

Kos deg

Masse hilsner

• Liker 1
Skrevet

det er et privatnummer, så du kan helt sikkert sende sms.

Skrevet

Jeg har ringt... Se svar ovenfor

Skrevet

Hvis det gjelder desire, så er det stengt i dag!

Så lenge du kler deg fint så går det greit! Altså. Ikke joggesko lizm.

Kle deg fint så går det bra!

Kos deg

Masse hilsner

Nå svarte jeg, men noe hendte så alt ble borte igjen..

Men Tuuusen takk!!! Du fortjener masse karmapoeng :D!

Er desire det er snakk om ja, men vi har jo bestilt VIP for i kveld, da burde de jo ha fortalt at det er stengt, men sa de nå at det var det?

Tusen takk!! Vi skal kose oss, og være sikker på at vi kommer inn takket være deg :klemmer:

hvis det ikke var stengt da..hehe

Skrevet

De sa det var stengt ja... Han sa " hvis det er snakk om desire, så er det stengt"... Men hvis dere ikke tror på ham: check it out.. Kan være de åpner etterpå.. Ikke vet jeg:p hehe

Skrevet

De sa det var stengt ja... Han sa " hvis det er snakk om desire, så er det stengt"... Men hvis dere ikke tror på ham: check it out.. Kan være de åpner etterpå.. Ikke vet jeg:p hehe

Neinei tror på deg! Bare var litt merkelig at de lot oss bestille da!

men tusen takk uansett, nå slipper vi å dukke opp på et stengt utested også :fnise:

Skrevet

Så bra:)

Kos dere masse for meg! For jeg kan ikke gå ut i dag:p :)

Have fun girlies

Skrevet

Vil informere om at telefonnummeret som ble lagt ut er noens privatnummer (sjekket 1881 og det står registrert på en person, ikke et firma, selv om det muligens brukes til et firma-arrangement). De eneste numrene som kan legges ut på kvinneguiden er telefonnummer som er offentlige, mao. som det opplyses om på websidene til firmaer/etater osv. Det beste i slike tilfeller er å linke til websiden med telefonnummeret.

Diskusjon rundt moderering tas på PM til meg.

Phaedra,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...