Gå til innhold

Par som har Cyber-sex

Fremhevede innlegg

Gjest Hun-Derre
Skrevet

Vi er et par som i blant har cybersex med en tilfeldig mann vi plukker ut på chattelinjer, og som vi liker.

Vanvittig opphissende! Jeg er den som chatter, mens samboeren min kjæler med meg, eller han runker mens han ser på at jeg onanerer og chatter. På den måten har vi en slags trekant, uten å ta skrittet fullt ut. Etter at vi har logget av, så har vi vill sex. Anbefaler dette til par som vil ha litt spenning!

Er det andre par som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort noe i likhet m det der ja......Fikk kontakt m en fyr på chatt'en en kveld, som jeg gikk inn for å kåte skikkelig opp....og han kom med DE tilbakemeldingene....og ville ha mer og mer. Han sendte tom bilder av seg selv (sladda ansikt) m en diger stake i stram giv akt!

Det han IKKE visste var at sambisen min sto rett bak meg og fulgte med på hva vi skrev! Det var SÅÅÅÅ moro!!! Å se fjeset på mannen min når jeg skrev de tingene til han i andre enden, og det han skrev tilbake....Han var trillrund i øynene, men han ble faktisk stormkåt av det!!! :ler: Men har bare gjort det én gang.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har også gjort det et par ganger. Vi onanerer ikke mens vi chatter, men jeg "prater" veldig frekt med han vi chatter med, og jeg blir veldig kåt av det. :oops: Det merker kjæresten min, og det gjør han kåt, så vi "voldtar" nesten hverandre etterpå. Deilig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har også snakket om dette! Hvilken nettside er det mulig å gjøre dette på?

Skrevet

På ABC-Startsiden under 'chat' kan du velge og vrake i kanaler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...