AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Tør du knipse et webcambilde av hvordan du ser ut akkurat nå? Jeg utfordrer deg til og poste det! (og jadda jadda jeg skal tørre og poste selv også viss flere gjør det ... )
Brunhilde Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Hva er greia med å spøøre om noen tør å poste et bilde. Jeg vil tro det er viljen til å oppgi anonymiteten sin her inne som er avgjørende. Så svaret mitt må bli at jeg tør, men jeg vil ikke. 4
Gjest UngKalven Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Jeg tror flere hadde turt om TS hadde startet med å gjøre det. Nå blir det nesten så man kan føle seg litt lurt hvis man gjør det. 3
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Jeg ligger syk og slaskete på sofaen så det tør jeg nok ikke nei
Berentsens Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Dersom TS poster et bilde av seg selv, så skal jeg også gjøre det. 2
Casall Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Jeg ligger syk og slaskete på sofaen så det tør jeg nok ikke nei Samme her :gjeiper:
kulu-kulu Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Nei vil ikke,liker at ingen vet hvem jeg er her inne
Gjest Cosette Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er dessverre redd jeg vil skremme fanden på flatmark om jeg offentliggjør noe bilde av en småsyk, Repsil-knaskende Cosette iført en gammel fillete ullgenser (Men jeg burde jo egentlig være modig nok, med tanke på at jeg har slått et slag for å være seg selv sånn som man virkelig er og hele den regla i diverse tråder i det siste.. :gjeiper:) 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Jeg tør, men ønsker ikke. Min anonymitet er mer verdt enn som så. 1
sullå Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Neh, hele poenget med å være anonym forsvinner jo da.
fruBeist Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Anonymitet er for pyser edit: ser at jeg faktisk er litt smålik avataren min Endret 16. november 2015 av fruBeist 13
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Anonymitet er for pyser edit: ser at jeg faktisk er litt smålik avataren min hahahah så søt
fruBeist Skrevet 4. februar 2012 #16 Skrevet 4. februar 2012 hahahah så søt Hehe, takk! Eventuelt lettere forskremt med en hårmanke Einstein ville misunt meg
Gjest Apophis Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Eg tør, men eg kommer ikkje til å gjøre det. TS tør jo ikkje å gjøre det selv eingang. Om man starter ein slik tråd, så får man jaggu være "tøff" nok til å legge ut bilde selv først, istedefor å vente for å se om andre gjør det før man evt. kanskje legger ut selv 2
HedvigR Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Tør, og har gjort det før. Vi har vel ganske mange bildetråder inne på snikk-snakk :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå