strawberry Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er ensom i dag. Alle venninner jobber eller er bortreist, og på grunn av sykdom i kroppen kan jeg uansett ikke dra på byen eller trene. Er det flere der ute, som sitter singel og ensom en lørdagskveld? Hva er dine planer? Tips til hva jeg kan gjøre for å få opp humøret?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Jeg skal gjøre ingeting idag. Dvs, se på tv mens jeg trykker på pc, spise god mat og daffe meg i joggebukse og store tøfler. Gleder meg Jeg synes det er superherlig å bare være med meg selv en kveld i ny og ne. Det får opp humøret mitt hvertfall. 1
Zakuro Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Er riktignok ikke alene selv, men jeg synes det er godt med skikkelig privatliv:) Dupp i badekaret om du har det? Se en film, spis snop og god mat, glo på tv, lat deg i pysjamas og ullsokker. Spill tv-spill? Finn en nettvenn? Gjør ting du bare kan gjøre når du er alene, og ting du ellers ikke kan gjøre:)
jie-jie Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Tante Rød kom i dag. Dvs. at jeg også blir "alene" i kveld. Kjæresten min blir min bestevenn og vi skal se på MGP og spise masse godt!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Sånn har jeg det hver dag,den ene dagen er lik gårsdagen.. Har ingen omgangskrets,men prøver og kose meg i mitt eget selskap. Jeg leser mye romaner,ser filmer på nettet eller prøver ut nye spennende oppskrifter. Det er viktig og skjemme seg selv bort av og til,bruke en hel kveld på badet, lage et stort smørbrødfat og kakao og kose seg med en god bok i sengen. Spiller også en del spill på nettet,og leser blogger
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Ensom på hverdager og ensom i helgene, man blir vant med det til slutt. 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Jeg skal lage pannekaker og kose meg Så skal jeg se litt tv.. skrive litt på kg.. og sånn går kvelden.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Kos dere med denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=gsIZRqERjdc&feature=related Denne dama skremmer forøvrig livskiten ut av meg! hehe Tror det må ha noe å gjøre med at jeg er redd for å bli fanget 1
Mr. Jones Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Jeg skal gjøre ingeting idag. Dvs, se på tv mens jeg trykker på pc, spise god mat og daffe meg i joggebukse og store tøfler. Gleder meg Jeg synes det er superherlig å bare være med meg selv en kveld i ny og ne. Det får opp humøret mitt hvertfall. Kunne ikke vært mer enig! Vært på jobb, og nå skal jeg kooooose meg! Bake pizza, se på TV, game og hele herligheten
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 Hva skal du i kveld da, Steinar, skal du på date?
solch Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Du er iallefall ikke alene! Skulle vell egentlig ut på en handletur tidligere i dag, men det ble det visst ikke noe av. I kveld skal jeg muligens rydde litt, kanskje ta frem bakefingrene mine? Det å lage sitt eget lørdagskos er ikke feil! Dessuten sitte å høre litt på Elton John.. Som jeg har gjort i hele dag. 1
Steinar40 Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Hva skal du i kveld da, Steinar, skal du på date? Nei. Er ikke klar for å bli fanget igjen hehe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Kunne ikke vært mer enig! Vært på jobb, og nå skal jeg kooooose meg! Bake pizza, se på TV, game og hele herligheten Hadde blitt et flott par vi
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Nei. Er ikke klar for å bli fanget igjen hehe Så du beriker oss med ditt selskap da?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Så du beriker oss med ditt selskap da? Ja, ække dere heldige så vet ikke jeg!?
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #16 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er også alene i kveld. Planen er å ligge på sofaen, drikke brus og spise potetgull. Satser på at det er noe bra på teven i kveld.. Er blitt syk så er ikke stort jeg kan gjøre uansett. Vasker klær da, det er da noe
Pene sko... Skrevet 4. februar 2012 #18 Skrevet 4. februar 2012 Tips til hva jeg kan gjøre for å få opp humøret? Booze, booze and more booze...
Gjest "gjest" Skrevet 4. februar 2012 #19 Skrevet 4. februar 2012 Uken har vært fyllt av folk og det skal bli deilig med en lørdagskveld alene. Øl, KG, gobukse.
Knirke Skrevet 4. februar 2012 #20 Skrevet 4. februar 2012 Joggebukse, lørdagsgrøt, KG og kanskje en kald øl senere! Har tatt med dyna i stua pga kulda, men det er ikke så nøye når man er alene hjemme :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå