Gå til innhold

Ensom en lørdagskveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ensom i dag. Alle venninner jobber eller er bortreist, og på grunn av sykdom i kroppen kan jeg uansett ikke dra på byen eller trene. Er det flere der ute, som sitter singel og ensom en lørdagskveld? Hva er dine planer? Tips til hva jeg kan gjøre for å få opp humøret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gjøre ingeting idag. Dvs, se på tv mens jeg trykker på pc, spise god mat og daffe meg i joggebukse og store tøfler. Gleder meg :bolledeig:

Jeg synes det er superherlig å bare være med meg selv en kveld i ny og ne. Det får opp humøret mitt hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Er riktignok ikke alene selv, men jeg synes det er godt med skikkelig privatliv:) Dupp i badekaret om du har det? Se en film, spis snop og god mat, glo på tv, lat deg i pysjamas og ullsokker. Spill tv-spill? Finn en nettvenn? Gjør ting du bare kan gjøre når du er alene, og ting du ellers ikke kan gjøre:)

Skrevet

Tante Rød kom i dag. Dvs. at jeg også blir "alene" i kveld. Kjæresten min blir min bestevenn og vi skal se på MGP og spise masse godt! :popcorn:

Skrevet

Sånn har jeg det hver dag,den ene dagen er lik gårsdagen.. Har ingen omgangskrets,men prøver og kose meg i mitt eget selskap.

Jeg leser mye romaner,ser filmer på nettet eller prøver ut nye spennende oppskrifter.

Det er viktig og skjemme seg selv bort av og til,bruke en hel kveld på badet, lage et stort smørbrødfat og kakao og kose seg med en god bok i sengen.

Spiller også en del spill på nettet,og leser blogger :)

Skrevet

Ensom på hverdager og ensom i helgene, man blir vant med det til slutt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal lage pannekaker og kose meg :) Så skal jeg se litt tv.. skrive litt på kg.. og sånn går kvelden.

Skrevet

Jeg skal gjøre ingeting idag. Dvs, se på tv mens jeg trykker på pc, spise god mat og daffe meg i joggebukse og store tøfler. Gleder meg :bolledeig:

Jeg synes det er superherlig å bare være med meg selv en kveld i ny og ne. Det får opp humøret mitt hvertfall.

Kunne ikke vært mer enig!

Vært på jobb, og nå skal jeg kooooose meg! Bake pizza, se på TV, game og hele herligheten :hoppendeglad:

Skrevet

Hva skal du i kveld da, Steinar, skal du på date? :popcorn:

Skrevet

Du er iallefall ikke alene! Skulle vell egentlig ut på en handletur tidligere i dag, men det ble det visst ikke noe av. I kveld skal jeg muligens rydde litt, kanskje ta frem bakefingrene mine? Det å lage sitt eget lørdagskos er ikke feil! Dessuten sitte å høre litt på Elton John.. Som jeg har gjort i hele dag.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal du i kveld da, Steinar, skal du på date? :popcorn:

Nei. Er ikke klar for å bli fanget igjen :smoke: hehe

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Vært på jobb, og nå skal jeg kooooose meg! Bake pizza, se på TV, game og hele herligheten :hoppendeglad:

Hadde blitt et flott par vi :rodmer:

Skrevet

Nei. Er ikke klar for å bli fanget igjen :smoke: hehe

Så du beriker oss med ditt selskap da? :fnise:

Skrevet

Så du beriker oss med ditt selskap da? :fnise:

Ja, ække dere heldige så vet ikke jeg!? :ler:

Skrevet

Jeg er også alene i kveld. Planen er å ligge på sofaen, drikke brus og spise potetgull. Satser på at det er noe bra på teven i kveld..

Er blitt syk så er ikke stort jeg kan gjøre uansett.

Vasker klær da, det er da noe

Skrevet

Hadde blitt et flott par vi :rodmer:

:biggrin:

Skrevet

Tips til hva jeg kan gjøre for å få opp humøret?

Booze, booze and more booze...

Gjest "gjest"
Skrevet

Uken har vært fyllt av folk og det skal bli deilig med en lørdagskveld alene. Øl, KG, gobukse.

Skrevet

Joggebukse, lørdagsgrøt, KG og kanskje en kald øl senere!

Har tatt med dyna i stua pga kulda, men det er ikke så nøye når man er alene hjemme :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...