Gjest NN nå :-) Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Jeg er gift med en allertiders mann. Som forhold ellers går også vårt i bølgedaler, men vi klarer oss fint. Nå har jeg derimot fått et problem. Før jul traff jeg en mann på en fest. Hyggelig fyr faktisk, som jeg pratet mye med den kvelden. Jeg er overhode ikke forelsket eller betatt av ham, jeg har bare så enormt lyst til å kline skikkelig med ham. Jeg kommer ikke til å gjøre det, og jeg vet at det er galt. Jeg ville satt altformye kjært og verdifult på spill om jeg gjorde det, så det utgår. Det er bare det at jeg ikke får den ideen ut av hodet!! HJELP! jeg begynner å bli gal!!!
Gjest Abelone Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Nei, du er ikke gal, bare veldig, veldig normal.......
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Klin med han da vel,,,men slutt der! Vil HAN kline med DEG da? It takes two to tango.............. :kysse: Mannen din har sikkert gjort det samme han også,,,,vær du sikker! ha ikke dårlig samvittighet! Klin i vei du!
Gjest 3llie Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Klin i vei?? :o Sånt hadde jeg ikke funnet meg i at min partner drev på med hvertfall!
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Jeg vil i høyeste grad si du er normal! Om det er riktig å gjøre det er en annen sak! Jeg ville ikke gjort det. Om jeg var deg ville jeg lett etter de aller sterkeste følelsene for mannen din, hva var det du ble så innmari betatt av da du møtte han? Hvilke kvaliteter har han som du setter pris på? Små ting han gjør for deg osv. Jeg pleier å sette meg ned å reflektere over slike ting når jeg føler vi har "nedtur", og det hjelper! Jeg liksom henter frem de dypeste følelsene mine for han og blir sååå forelsket igjen! Sånn at det killer i magen når han tar på meg. Prøv det!
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #6 Skrevet 5. januar 2004 Ingen ville vel funnet seg i det heller, men ingen har vel vondt av det vi IKKE vet..... :o Og jeg er sikker på at det er mye DU ikke vet om din partner også! Jeg sier fortsatt nyt livet, og klin i vei........ Men vil du mer, så avslutt det ene forholdet først!
Pusekatt Skrevet 5. januar 2004 #7 Skrevet 5. januar 2004 Ingen ville vel funnet seg i det heller, men ingen har vel vondt av det vi IKKE vet..... :o Og jeg er sikker på at det er mye DU ikke vet om din partner også! Jeg sier fortsatt nyt livet, og klin i vei........ Men vil du mer, så avslutt det ene forholdet først! Den som leker med ilden, blir fort brent. Hvis du begynner å kline med denne mannen, kan de følelsene du har nå aksellerere ytterligere. Vær forsiktig! Anbefaler ikke å kline med ham, selv om det er aldri så fristende.
la Flaca Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Ingen ville vel funnet seg i det heller, men ingen har vel vondt av det vi IKKE vet..... :o Og jeg er sikker på at det er mye DU ikke vet om din partner også! Jeg sier fortsatt nyt livet, og klin i vei........ Men vil du mer, så avslutt det ene forholdet først! Typiske tenåringsbetraktninger... "Den klinelystne" sa jo nettop at hun ikke vurderte å sette noe ut i livet, bare at hun var så sugen på å kline med den der kjekkasen. Og det har hun sikkert litt dårlig samvittighet for. Men det er nå en gang sånn at vi er bare mennesker, med hormoner, fantasier og lyster vi ikke kan styre. Det er bare et sunnhetstegn at man har evnen til å tenne seksuelt, kroppen din vet liksom ikke at dette er "forbudt område" siden du nå er gift. Så lenge man lar fantasier forbli akkurat det, ser jeg ikke problemet...
aline Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Greit nok å ha lyster, både lyster og fantasier kan vi vel alle ha. synes du høres ut som en god partner, siden du lar lystene forbli lyster av den grunn at du ikke ønsker å sette forholdet ditt på spill. Om man ønsker å leve ut lystene, risikerer man forholdet sitt. Noen kan se, noen kan snakke, du kan snakke til fortrolige som senere i livet enten forsnakker seg eller ikke er like fortrolige lenger. Og du må leve med vissheten om at du respekterer din kjære så dårlig at du ikke engang klarer å være trofast mot ham, og har man litt skamvett, så er ikke DET så enkelt å leve med at "det han ikke vet, har han ikke vondt av!" er mulig å leve etter. Skulle man sagt det slik, kunne du jo like gjerne hoppet til sengs med ham da, for han ville vel ikke fått noe mer greie på det en på klining? Ta vare på forholdet ditt, og smil litt ved tanken på dine tanker rundt denne andre. Tviler på at det er mange som går hele livet sammen med samme partner, og aldri opplever å fantasere litt om andre en bare ham/henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå