Gå til innhold

Betalingskrav fra Lindorff..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I april 2011 flyttet vi fra et sted til et annet, og meldte derfor fra om adresseendring. - For et par dager siden fikk jeg ett betalingskrav fra Lindorff med beskjed om at jeg hadde ei ubetalt regning hos Tele 2 på 278 kr.. Regninga har jeg ikke fått, har snakket med Tele 2 og de har ikke rett adresse på meg!! De tidligere regningene har jeg fått i postkassen min, men da bruker posten å klistre over en lappe og skrive på den nye adressen min...

Kjipt å få brev fra Lindorff pga. det. Har selvfølgelig betalt regningen nå, men kommer dette betalingskravet til å forfølge meg for evig og alltid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du betalt regningen fra Lindorff, er saken borte vekk for alltid, og får ingen konsekvenser for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Åh, det var bra å høre!! Tusen takk for svar :)

Skrevet

Posten omadresserer bare i en måned nå. Hvis du vil at de skal gjøre det lenger, må du betale for det.

Skrevet

Posten omadresserer bare i en måned nå. Hvis du vil at de skal gjøre det lenger, må du betale for det.

Og i denne måneden, eller lengre om du betaler for dette - så er du selv ansvarlig for å melde flytting til arbeidsgiver og kreditorer, steder du har medlemskap osv.

Det er lant fra alle firmaer som har lov til å sjekke din folkeregistrerte adresse, så det er viktig at man gjør dette.

Jeg betalte for videresending i ett år, fordi jeg ikke stolte på at jeg skulle huske alle. Men ja, saken skal være ute av verden nå, TS:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...