AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 I april 2011 flyttet vi fra et sted til et annet, og meldte derfor fra om adresseendring. - For et par dager siden fikk jeg ett betalingskrav fra Lindorff med beskjed om at jeg hadde ei ubetalt regning hos Tele 2 på 278 kr.. Regninga har jeg ikke fått, har snakket med Tele 2 og de har ikke rett adresse på meg!! De tidligere regningene har jeg fått i postkassen min, men da bruker posten å klistre over en lappe og skrive på den nye adressen min... Kjipt å få brev fra Lindorff pga. det. Har selvfølgelig betalt regningen nå, men kommer dette betalingskravet til å forfølge meg for evig og alltid??
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Har du betalt regningen fra Lindorff, er saken borte vekk for alltid, og får ingen konsekvenser for deg 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Åh, det var bra å høre!! Tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Posten omadresserer bare i en måned nå. Hvis du vil at de skal gjøre det lenger, må du betale for det.
Gjest Tirkes Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Posten omadresserer bare i en måned nå. Hvis du vil at de skal gjøre det lenger, må du betale for det. Og i denne måneden, eller lengre om du betaler for dette - så er du selv ansvarlig for å melde flytting til arbeidsgiver og kreditorer, steder du har medlemskap osv. Det er lant fra alle firmaer som har lov til å sjekke din folkeregistrerte adresse, så det er viktig at man gjør dette. Jeg betalte for videresending i ett år, fordi jeg ikke stolte på at jeg skulle huske alle. Men ja, saken skal være ute av verden nå, TS:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå