AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg holder på med en gutt som jeg møtte i juleferien. Vi bor i hver vår by, så vi har ikke møtt hverandre siden romjulen. Han virker veldig interessert, og jeg liker han også veldig godt. Men hvor mye kontakt kan man forvente å ha i en sånn situasjon? I starten var han mest frempå med meldinger og samtaler på tlf. Og siden det har vi vært omtrent like på å ta kontakt. Denne uken sendte jeg han en melding på mandag (han svarte), og så ringte jeg han et par dager etterpå og vi pratet en liten stund. Jeg tenkte at det derfor er hans tur nå til å ta kontakt, hehe. Men har ikke hørt noe fra han. Er det jeg som er sykt utålmodig? Vet jo at det ikke har gått så mange dager, men tidligere har han alltid tatt kontakt etter et par dager. Burde jeg gi lyd fra meg, eller vente til han sender melding/ringer? Kan jo nevne at han kommer til min by om noen uker, og da skal vi møtes. Men jeg liker å høre fra han innimellom
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Møtte en fyr på samme tid som deg, og vi har hatt masse kontakt hver eneste dag siden dag 1 enda vi bor i samme by. I dag er vi kjærester :rødme:
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Møtte en fyr på samme tid som deg, og vi har hatt masse kontakt hver eneste dag siden dag 1 enda vi bor i samme by. I dag er vi kjærester :rødme: Så koselig da! Det er nok litt lettere når dere bor i samme by 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Ble kjent med han jeg holder på med i oktober, og nå møtes vi et par, tre ganger i uka omtrent, og snakker sammen på nettet nesten hver dag.. men det har variert veldig. i starten snakket vi kanskje sammen på nettet en til to ganger i uka, og noen ganger ikke så ofte en gang. møttes heller ikke veldig ofte, men tok seg opp etterhvert. mitt beste råd er å slappe av og ikke stresse det for mye send han en melding når du føler for det, og ikke tenk for mye hvis du vil ha en "bekreftelse" på at han liker deg kan du godt vente til han tar kontakt (vi hadde også en periode hvor vi tok kontakt annen hver gang), men hvis du vet at dere begge like hverandre har du ingen grunn til å vente med å snakke med han
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Inntil i dag var jeg veldig sikker på at han likte meg godt. Han har sendt mange meldinger og vil sjeldent avslutte skrivingen Han ringer ofte også. Men denne uken er det som sagt jeg som har tatt kontakt. Han har virket interessert også denne uken, men nå har jeg ikke hørt fra han på noen dager (eh, 3 dager ) Så da blir jeg jo redd for at når jeg viser interesse, så mister han interessen. Men jeg får vente til han tar kontakt ja. Kanskje det tikker inn en melding i løpet av helgen. Håper det!
Enjoy Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Håper han tar kontakt.Vet hvordan du har det Har vært sammen med en skjønn fyr siden november, men jeg stresset sånn når han tok mindre kontakt. Begynte å mase om han ikke var intressert i meg lenger, ennå vi vare enig om at vi skulle ta det med ro i begynnelsen.Har visst skremt ham vekk nå ikke lett,men ville hatt litt is i magen. Det hadde ikke jeg, og nå har jeg mistet ham. Ble for mye tyt
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Håper han tar kontakt.Vet hvordan du har det Har vært sammen med en skjønn fyr siden november, men jeg stresset sånn når han tok mindre kontakt. Begynte å mase om han ikke var intressert i meg lenger, ennå vi vare enig om at vi skulle ta det med ro i begynnelsen.Har visst skremt ham vekk nå ikke lett,men ville hatt litt is i magen. Det hadde ikke jeg, og nå har jeg mistet ham. Ble for mye tyt Hva faen skal du med en fyr som ikke tåler litt tyt engang? Tenkt på det? Sånne er ikke noe å samle på for kvinner.
Enjoy Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 ja, takk. Har tenkt litt sånn jeg og....At om han er intressert så bør han vel tåle at man ønsker å vite hvor "landet" ligger. Er jo ganske frustrerende når han tar kontakt hver dag i perioder, og så har vi sex, og så hører jeg ikke mer, før jeg begynner å spørre (etter tre dager, hvor han ble av??) Og da blir det plutselig tyt!! Ja, han er vel ikke verdt det. Er de intressert tar de kontakt. Men er frustrerende å bare vente.om de er gjensidig intresse så skulle det ikke vær nødvendig å føle at man tyter selv om man sender en sms for mye!!
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 ja, takk. Har tenkt litt sånn jeg og....At om han er intressert så bør han vel tåle at man ønsker å vite hvor "landet" ligger. Er jo ganske frustrerende når han tar kontakt hver dag i perioder, og så har vi sex, og så hører jeg ikke mer, før jeg begynner å spørre (etter tre dager, hvor han ble av??) Og da blir det plutselig tyt!! Ja, han er vel ikke verdt det. Er de intressert tar de kontakt. Men er frustrerende å bare vente.om de er gjensidig intresse så skulle det ikke vær nødvendig å føle at man tyter selv om man sender en sms for mye!! Send de SMSene du føler for og drit i hva han måtte mene om det. Og blir'n borte så er du ihvertfall kvitt'n.
Enjoy Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Ja, ble visst borte. Og er vel kanskje det beste det. Kan ikke hverken spille kostbar eller ha et forhold til noen jeg ikke vet hvor jeg har hen. Har ikke lært meg d "spillet".Ble forelsket jeg, og sa det til ham, han ville være sammen med meg, men måtte ikke mase på ham . så da så....... skriver ikke mer meld jeg!!! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 TS her. Hørte fra han i går og i dag
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Hihi Godt å få bekreftet at han liker meg også TS
Gjest Wei Wei Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Møtes 1 gang i uka. Skriver til hverandre 2-3 dager i uka, flere meldinger per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå