makkapakka Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Hvilken teknikk med bilen bruker du for å komme over fartshumper så behagelig som mulig? Kjøre fort eller sakte?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Her jeg bor fant de ut at de skulle sette opp 15 fartshumper etter hverandre på en strekke på 2 km fordi det "er så mye svinkjøring der". Sannheten er at det var aldri noe tull der, og 50 sone. Nå er det 40sone og humpetitten hompetatten. Jeg sakner skikkelig ned farten, så slipper jeg gassen slik at bilen ruller over i rolig fart. Da kommer jeg over uten noe hopp og sprett.
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Er du seriøs? Selvfølgelig er det mest behagelig å kjøre så sakte som mulig over.
aluminium Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Et annet tips er å ikke bremse når du kjører over, slipp bremsen rett før forhjulene treffer. Et annet alternativ er å kjøpe Citroën med hydropneumatisk fjæring og sveve over...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Jeg kjører "på skrå" over. Det vil si, jeg svinger litt på rattet, så ene hjulet tar i før det andre, da kjører jeg behagelig, selv med *litt* fart. Prøv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå