AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Uff.. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... Bare få utløp for litt frustrasjon, kanskje. Jeg er så lei av helgene alene!! Litt ekstra kjip helg nå, siden daten plutselig ikke viser interesse lenger.. Sånn helt ut av det blå, uten at jeg har sagt eller gjort noe, siden jeg snakket med han torsdag kveld og han var helt i hundre... DRITT!! Ellers, god helg
Usikker23 Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Ville bare gi deg en goooood og ønske deg en god helg
makkapakka Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 da bruker du helga og får ut frustrasjonen om daten for godt! så stiller du med blanke ark på mandag.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Huff, ja.. blanke ark! Fikk jammen meg melding av han nå da. Ser ut til at det hjelper å ut agere litt i skjul, haha! Til gjengjeld har jeg en søster som JEVNLIG minner meg på at jeg må forte meg å få en mann og barn. Som om det er den eneste måten å leve på. Man KAN nok ha det fint som singel, om man bare hadde fått slippe alt presset utenfra. Det er nesten det værste Er det ikke noen som vil se på film og spise popcorn i kveld da? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå