Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Fprbrenningste, hjelper det? Har kjøpt det og slike artisjokktabletter idag, for å hjelpe meg selv igang Mon tro om det har noen effekt. Drikker litersvis med vann iblandet eplesideredikk også, å gud som jeg renner på do, det renner jo rett gjennom meg :-? Har noen jenter der ute prøvd noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Har vurdert å kjøpe teen før, men har alltid komemt til at det virker usansynelig at den funker. Men, men, hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Eplecidereddik bruker jeg masse av, men det er fordi jeg syntes det smaker veldig godt på salaten. Om det ikke øker forbrenningen, så er det godt for mye annet, bl a leddene. Artisjokk har jeg hørt skal øke forbrenningen.. Men aner ikke. HAr også vært en tråd her om at chili, hvitløk og ingefær visstnok skal øke forbrenningen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matt Gilmore Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Skal det være en fantastisk mirakelte til 300,- fra helsekostsjapper, eller? For det er jo vanlig billig grønn te som teller. Den øker forbrenningen og gjør at det tar lenger tid før karbohydrater blir omgjort til blodsukker. Leste nylig at noen til og med mener at grønn te er en av grunnene til at det er færre overvektige i flere asiatiske land. Og ja, kayennepepper, hvitløk og ingefær skal hjelpe på forbrenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg tror forbrenningste virker like lite som slankekaffe. Humbug alt sammen. Man må drikke vanvittige mengder for at dette skal ha noen effekt. Jeg kjøpte en forbrenningste av merket "kloster" en gang, og ble kjempedårlig i magen. Aldri mer sier jeg bare. Ellers har jeg hørt at kanel skal være bra for forbrenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #6 Del Skrevet 7. januar 2004 Ellers har jeg hørt at kanel skal være bra for forbrenning. En forskningsrapport, publisert i desember 2003, viser at 1-6 gram kanel, det vil si i snitt 1/2 teskje daglig i 40 dager, senker blodsukkeret og triglyserider hos dem med type 2 diabetes opp til 27 prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå