AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Det ligger noe rart i kjøleskapet mitt jeg vet ikke hva det er. Det lukter skikkelig dritt og det ligger der nakent,uten klær.
pita27 Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Har det ikke fått pels enda? Da kan du bare spise det.. :gjeiper: 3
Gjest Raindrops Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har en pepperkakedeig som har stått i kjøleskapet siden begynnelsen av desember
Fanta Exotic Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Post bilde, TS! Så kan vi hjelpe deg med identifiseringen
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 jeg tror det er en elefant. Har du fotspor i leverposteien?? 2
fruBeist Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Dah! Det er jo mannen som skrur av og på lyset i kjøleskapet. Du har det litt for varmt der inne, så kjøleskapmannen har kledd av seg. Han lukter ikke spesielt godt fordi han bare har melka å vaske seg i. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Jeg vet ikke med dere men jeg tror det er meg for i kjøleskapet jeg trives jeg ligger her og stinker og dårlige dikt jeg skriver. -poesiposen-
Antlers Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Det er helt sant: Du må tro hvert et ord Det er noe galt med huset der jeg bor Alt jeg eier forbyttes, jeg får ikke ro Hvorfor ligger det steiner rundt gulvet på min do?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå