AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har ekstremt lys hud, og av alle foundationene jeg har prøvd(som ikke er så svært få....) er det kun den lyseste av Loreals True Match flytende foundation som passer. Må si at jeg er litt skeptisk til den, og lurte på om det er noen som har noe å si om den? Jeg har litt tørr hud med en tendens til kviser.
Gjest BabyBlue Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Du kan lese reviews på Makeupalley.com : D Har ikke prøvd den selv, men tror den er helt grei i forhold til de andre billigmerkene.
Myldre Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har prøvd den og den tørket ut huden min =(
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Jeg fikk masse kviser og irritert hud av den Jeg har kombinasjons- og uren hud, samt at den er sensitiv. Nå vet jo ikke jeg hvordan huden din vil reagere, men som sagt; jeg har dårlig erfaring med den.
Agathe Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har prøvd den, for lenge siden. Mener å huske at den ble veldig "tørr" på huden. Har iallefall ikke kjøpt den igjen, så den kan ikke ha gjort sånn kjempeinntrykk. Men i går (påHM) så jeg at maybelline er kommet med en ny serie som heter Fit Me med veldig lyse farger. De lyseste jeg har sett hos butikk-merkene ihvertfall. Og jeg har hørt positive ting om foundationene til maybelline, så jeg er veldig fristet til å prøve den - sliter også med å finne en som er lys nok nemlig
BoringMachines Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er veldig skeptisk til billigmerker, de er nok ikke så bra for huden. Jeg har også veldig lys og sensitiv hud, og jeg bruker den lyseste til Dior Forever (ikke Diorskin forever). Anbefaler den på det sterkeste! Den dekker bra samtidig som den er lett og luftig, og skånsom mot huden. Kjempebra.
Chocoholic Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er veldig veldig lys i huden, og elsker Bobbi Brown sine foundations - jeg bruker fargen 00 alabastar og 0 porcelain om sommeren i dem og det er en perfekt match uansett hvilken dekkevne jeg går for. Angående L'oreal foundation har jeg ikke noe særlig gode erfaringer, og det hjelper ikke at de tester på dyr. Nå er det flere år siden jeg prøvde true match og jeg vet at de har kommet med flere oppdateringer på formulaen så det kan jo være at de er annerledes nå. Jeg har sensitiv dehydrert kombinasjonshud og huden min likte ikke denne i det hele tatt. Den så fin ut etter påføring, men gjennom dagen forsterket den tørre flekker, tørket ut huden enda mer og ga meg urenheter. + for at den ikke gjorde meg blank, men det hjelper lite når alt annet ikke funker. Maybelline fit me-serien har også lyse farger, og den lyseste 110 porcelain er faktisk en ganske bra fargematch. Jeg har ikke prøvd den selv enda, men har lest litt rundt om informasjon og dette er generelt det som går igjen: Den har veldig lett dekkevne og man må bruke concealer for at den skal dekke urenheter, rødhet +++. Den gir en dewy finish etter påføring, men kan se fet ut ut over dagen med mindre man har veldig tørr hud. Det størtste aberet ser ut til å være at flere med acne-prone hud har fått urenheter av den. Disse tester også på dyr (samme eier som L'oreal). Men hvis du er villig til å bruke litt penger, kan jeg som sagt anbefale de fra bobbi Brown - helt fantastiske, og de har foundations med varierende dekkevne slik at man får det man vil og de er absolutt verdt prisen
-Turtle Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Jeg bruker foundation fra exuviance. Huden min er også veldig lys, og jeg er plaget med kviser. Den er suuuper
Gjest Tigress Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Eg har god røynsle frå Maybellines foundation. Samanlikna med Clarins sin i alle fall både lukta han betre og blei mindre synleg på huda.
Sweetpea25 Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har prøvd den, men den passet ikke til huden min, derimot har jeg nylig startet å brukt DENNE - nr. 40. Den er lys, dekkende, lett å smøre på og man kjenner ikke at man har den på Veldig fornøyd med den!
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Den lysaste i Max Factor Xperience er svært lys og dekkande. Men kanskje ikkje særleg fuktgivande. Blandar min med ein frå Isadora som er fuktgjevande.
mari4ever Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 Jeg bruker Dior sin NUDE flytende foundation og den er veldig lys. den passer meg perfekt:) og det er få foundations som gjør, jeg har funnet noen som matcher, men ikke liker bra som denne. gå innom estetique og spør om test på denne. det gjorde jeg. de har kun 6 farger og jeg bruker den lyseste. aldri vært så fornøyd med en foundation før:) jeg har og prøvd veldig mange forskjellige. denne dekker bra, gir nydelig glød til huden, fukter huden, har spf og sitter hele dagen, uden primer til og med:) ( på min hud sklir de fleste foundations av etter en halv dag, selv med primer under)
skandale Skrevet 13. februar 2012 #15 Skrevet 13. februar 2012 Synes den er veldig god, jeg. Passer perfekt til min normale hud uten noen spesielle problemområder, men bruker den kun om sommeren når jeg trenger litt mørkere, for den lyseste er det for mye glitter i for meg. Skjønner ikke hvorfor de putter skimmer og glitter i foundation, ingen vil vel glinse i trynet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå